05 April 2012

WHITE AND BLACK


Today I have been to Karlsbad with my mum. The weather there was cold (and I mean really cold!) so after few hour we went home. In our garden is growing beautiful Magnolia. I had to took some photos and my inspiration was interesting photo of my chandelier from IKEA. For walking I was wearing simple sneakers but then I chaned them for heels ;) In my opinion it´s not possible to look a girl who is walking and running all day a couple of kilometers in heels. I thing she must have another pair of flat shoes in her BIG bag.

Dnes jsem byla s mamkou v Karlových Varech. Po pár hodinách jsme stejně jely domů, protože byla dost zima (a tím myslím jako fakt velká zima). Na zahradě nám roste nádherná Magnolie. Při pohledu na ni jsem musela udělat pár fotech a mou inspirací byl zajímavý obrázek mého lustru z IKEA. Na procházku po městě jsem měla samozdřejmě tenisky, ale poté jsem je vyměnila za podpatky ;) Podle mě není prostě možné spatřit slečnu, která celý den běhá několik kilometrů na podpatcích. Myslim, že musí mít ve své OBROVSKÉ kabelce jiný pár plochých bot na přezutí.



SHIRT, JEANS - Tally Weijl
RING - Dyrberg Kern
NECKLACE - Claire´s
SNEAKERS - Replay
HEELS - Tamaris
HANDBAG - Guess (from my mums wardrobe)

2 comments:

  1. So beautiful :) that lamp is a huge success here in Portugal :p
    kisses*

    ReplyDelete
  2. Amamzing lamp! and the nail polish color! Love the blog :)
    http://theandeediaries.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...