15 April 2012

WHO THE FU*K IS CHANEL?


Hi my darlings! Have you ever seen this t-shirt? I mean with funny texts about fashion icons or designers. For example "Karl Who?" or "Who the hell is Louis Vuitton?". I am so so so in love with these t-shirts, and I really want them so I made one myself. They're from a swedish clothes line called 'Modekungen' which i am totally head over heels for. But it looks like they're from an old collection so they doesn't sell them anymore. I bought simple white cotton t-shirt and colors for textil.
Last saturday before the Easter I was wearing my new creation with the red blazer, black jeggins and converse sneakers in the shoppinh center in Most.

Ahoj zlata! Už jste někdy viděli tričko s vtipnými texty o módních ikonách nebo návrhářích? Například "Karl Who:" nebo "Who the hell is Louis Vuitton?". Já jsem se vášnivě zamilovala do těchto triček a opravdu je moc chci, a proto jsem si jedno sama vyrobila. Originály pochází ze švédské kolekce jménem "Modekungen" která mi totálně zamotala hlavu. Ale bohužel to vypadá, že tato trička jsou ze starší kolekce, takže bude vše vyprodané. Koupila jsem si tedy obyčejné bílé bavlněné tričko a k tomu barvy na textil.
 Minulou sobotu před Velikonocemi jsem si oblékla svůj nový výtvor na nákupy v Centrálu v Mostě a k tomu zvolila červené sáčko, černé roury a conversky.


 The last 2 t-shirts were my inspiration.





4 comments:

  1. i love the t-shirt!!! following you :)

    http://are-you-gonna-be-my-girl.blogspot.pt

    ReplyDelete
  2. thank you for the sweet comment :)

    ReplyDelete
  3. prosím prosím prosím.. dáš mi recept na ten tvůj cheesecake? kolik čeho a tak:) já s pečením teprve začínám a tak nevím co a jak.. děkujii moc:))
    email: adela.stehlikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  4. Hezké fotky!pěkné tričko a conversky))Moc ti to sluší*

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...