28 May 2012

SWEET SHOOTING

Hello guys! There are lovely photos from last year´s calendary for my ( and sister´s ) parents. How do you imagine concept "sweet shooting" - tulle skirts, pink and purple color, lollipops, cotton candy, ...? So, my sister Tereza was wearing lila skirt from Agáta HanychováI was wearing pink skirt made by myself. Just few years ago I wanted to be a fashion designer, so I designed and tried to sew some skirts or dresses. My favourire material is tulle, because it´s so cute and perfect for fabulous skirts like these.

Ahoj všichni! Konečně tu jsou ůvabné fotky z loňského kalendáře pro mé ( a ségřiny ) rodiče. Co si vůbec představujete pod pojmem "sweet shooting (sladké focení)" - ty
lové sukně, růžovou a fialovou barvu, lízátka, cukrovou vatu, ...? No, Terka fotila v lila sukni od Agáty HanychovéJá jsem si oblékla růžovou sukni, kterou jsem si ušila v době, kdy jsem uvažovala nad povoláním módní návrhářky. Čtrtala jsem různé návrhy a zkoušela šít sukně a šaty jednoduchých střihů. Můj oblíbený materiál je tyl, protože z něj jdou vytvořit pohádkové sukně jako tyto.




5 comments:

  1. ohhhhhhh you're so sweet!!! :))) sure we can follow each other! let me know once you followed me and I will follow you back!!:)

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Great pictures, love them all!!

    http://linastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wow! You made your own skirt!! Do you wanna follow each other?

    http://spicetime.blogspot.co.uk/

    xx

    ReplyDelete
  4. jsi krásná

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...