21 May 2012

TULLE DRESS


Hi guys! It´s so long from my last post, because I was in hospital with my knee. I maid tell you about it later. Today I want to share with you older photos (from March I think) and I can´t belive I didn´t show you these pictures earlier. So there they are. I had chosen light pink dress made from tuttle and like a contrast turqoise nail polish.

Ciao všichni! Je to docela dlouho, co jsem přidala poslední příspěvek, protože jsem musela trčet v nemocnici. Byla jsem na operaci s kolenem, ale o tom možná později. Dneska jsem přidala starší fotky (asi z března) a nemůžu uvěřit, že jsem je na blog nedala už dříve. Tak, tady jsou. Zvolila jsem světlé šaty z tylu a jako kontrast tyrkysový lak na nehty.


DRESS: Tally Weijl
JEWELS: Tally Weijl
HEELS: Tamaris
CLUTCH: Louis Vuitton
TIGHTS: Calzedonia

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...