29 June 2012

BALLERINA


Hello my darlings! This is one of the sattest and equally happiest posts for me. Today I´ve finished elementary school. Nine amazing years of my life are only past. I saw all my classmates for the last time together. But I will see somebody at high school next year. And why I said I´m also happy? Because that could start something new, something old must jump! I am really looking forward to next year at new school with new people. I hope I will still meet my ex-classmates, because they were like my family. Yesterday we had farewell and some show in the theatre.

Ahoj zlata! Toto je jeden z nejsmutnějších a zárověň nejveselejších článků. Dnes jsem díkybohu úspěšně dokončila základku. Devět nezapomenutelných let mého života jsou nyní už jen minulost. Naposled jsem mohla vidět všechny své (teď už bývalé) spolužáky pohromadě. Ale tak někoho ještě budu vídat příští rok na střední. A proč jsem vlastě řekla že jsem šťastná? Protože aby něco nového mohlo začít, něco starého musí skončit! a já se opravdu těšim na to třetí září, kdy vstoupím do nové školy a potkám nové lidi. Doufám, že stále budu vídat své bývalé spolužáky, protože pro mě byly něco jako rodina. Tyto balerínské šaty jsem na sobě měla včera při slavnostním rozloučení v divadle.



DRESS - Tally Weijl
BRACELET - Tally Weijl
HANDBAG - Furla
HEELS - Tamaris

2 comments:

  1. Ty že jsi teprve skončila na základce? Vypadáš, jak kdyby jsi měla v kapse i bakaláře :D moc ti ty šaty sluší :)

    ReplyDelete
  2. Jako panenka!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...