01 June 2012

JUNE LOOK ACCORDING TO CHIARA

Hello guys! Do you remember, when I told you about the injury of my knee? So, about two years ago I was on athletic races and my anterior cruciate ligament and meniscus were broken during the running. It was really bad for me, because since I´ve couldn´t do athletics. Fortunately, athletics isn´t all in my life and I can ride a horse, do jogging or snowboarding without some problems.. Now I have to use crutches and I think, I will use them to the end of June.
Because of my blue crutches, I wear clothes in those colors that are suitable for color of the crutches. My inspiration for this look was Chiara Ferragni because I really like the combination of pink and electric blue. Instead of skirt I chose shorts and because now I can´t wear heels, I put on simple flats.


Ahoj všichni! Pamatujete si, když jsem vám říkala o mém zranění kolene? Tak, asi před dvěma lety jsem byla na atletických závodech a při běhu se mi přetrhl přední zkřížený vaz a meniskus. Jako každý milovník sportu jsem byla docela v šoku, byl to můj konec s atletikou. Naštěstí atletika není to nejdůležitější v mém životě a stále můžu bez problémů třeba jezdit na koních, dělat jogging a jezdit na snowboardu.. Teď bohužel musim chodit s berlemi a budu je mít asi do konce června.
Kvůli těm modrým, otravným tyčím se oblékám do barev, které ladí s tou jejich. Mojí inspirací pro tento look byla Chiara Ferragni, protože jsem se opravdu zamilovala do její kombinace růžové a elektricky modré. Místo sukně jsem zvolila kraťasy, a protože teď nemůžu nosit podpatky (možná jen na focení), obula jsem si klasické baleríny.




Chiara´s look for Furla event



BLAZER -  H&M
SHORTS -  H&M
T-SHIRT - Tally Weijl
WATCHES - Rolex
FLATS - CCC



4 comments:

  1. Good for you for being such a dedicated runner. I'm sorry about your injury but you still manage to wear that cast in an awesome, chic way. I love how you've kept the same color palette as Chiara for your outfit! That is so awesome!

    ReplyDelete
  2. I hope you are well as soon as possible :)


    You look beautiful

    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...