03 July 2012

FLORAL TROUSERS

Hello guys! How do you enjoy yor holidays? I can´t belive I don´t have to go to school tomorrow! I have been waiting this for such a long time amd yet it´s finally here. I´m really fine and yesterday I was in our favourite restaurant Sasazu in Prague with my family. You can see HERE some more about this fabulous place. After perfect lunch we went shopping. My prime aims were H&M and Zara. You can see my new catch - lovely transparent Zara heels. I love them so much.

Ahoj lidi! Jak si užíváte prázdniny? Já pořád nedokážu uvěřit tomu, že zítra nejdu do školy! Na to jsem čekala fakt dlouho a teď jsou prázdniny konečně tu. Mám se fakt skvěle a včera jsem byla s rodinou v naší oblíbené restauraci Sasazu v Praze. ZDE můžete vidět více o tomto dokonalém místě. Po perfektním obědě jsme šli samozdřejmě nakupovat - co bych pro svůj šatník neudělala, že? :D Hlavním cílem byly samozdřejmě obchody Zara a 
H&M. Také můžete vidě můj nový úlovek - kouzelné botky s půhledným podpatkem. Hned jsem se do nich zamilovala.





SHIRT: H&M
TROUSERS: New Yorker
HANDBAG: Furla
NEON BRA:  H&M
HEELS: Zara
WATCHES: Tally Weijl


3 comments:

  1. moc pekne kalhoty, slusi♥

    ReplyDelete
  2. Nádherný outfit:) Moc ti to sluší:)

    ReplyDelete
  3. To jsou snad první květinové kalhoty, které se líbí i mě :)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...