30 July 2012

LITTLE BLACK DRESS


Hello Guys! I´m really sorry I haven´t add any photos for so looooooong time. I was going to work for 3 weeks and when I came home, I really didn´t have a high spirits to take some photos. But now here is a new post about my new little black dress. In my opinion is necessity to have type of this dress in your wardrobe. Parties, discos, dinners in restaurants, dates... you can wear it everywhere and always you will look perfect.

Ahooj! Moc se omlouvám, že jsem tak dloooouho nepřidala žádné nové fotky. Konečně jsem si sehnala tří týdenní brigádu a když jsem pak pozdě odpoledne přišla domů, už jsem neměla tolik elánu na psaní nějakých článků. Ale teď tu je nový příspěvek o mých nových "malých černých". Podle mě je nutnost mít ve své skříni tento typ šatů. Večírky, diskotéky, večeře v restauracích, schůzky... dají se nosit snad všude a vždy budete vypadat perfektně.




DRESS: Tally Weijl
WATCHES: Tally Weijl

2 comments:

  1. WOW beautiful! bella dress ;-)

    http://drawzzingart.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...