17 August 2012

HORSERACES


Two weeks ago I was in Karlovy Vary on horseraces. You can drink champagne and looking at racers in VIP section as we did, but I was interested in horses more than in some food of course. I love horses since I was a really small child and I love them more that other animals. One hour od riding is much bigger relax for me than all another sports. And now about my outfit - I chose style ála Gant. Shirt with stripes from Zara, which I bought in Barcelona and brown leather bag Louis Vuitton from mother´s closet. In the movies all women wear big hats and on their neck is stringed up small telescope, but unfortunately I haven´t got any stylish big hat and I see nothing in telescope.

Asi tak přarů. Nelákalo mě ani taed dvěma týdny jsem se jela podívat na dostihy do Karlových Varů. Nelákalo mě ani tak to prostředí ve VIP sekci, kde se popíjí šampaňské a dalekohledem se sledují závodníci. Už od malička miluji koně snad víc, než jakákoliv jiná zvířata a hodinka jízdy na koni je pro mě větší relax než všechny sporty dohromady. Když přejdu k mému outfitu - zvolila jsem styl ála Gant. Pruhovaná košile ze Zary, kterou jsem si přivezla z Barcelony a k tomu hnědou kabelku Louis Vuitton z mamky šatníku. Ve filmech všichni nosí klobouky a na krku mají pověšený malý dalekohled, ale tak bohužel nemám takový klobouk a v dalekohledu nic nevidim.





No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...