05 August 2012

SIMPLE CHANEL T-SHIRT


Hello guys! Here are first photos from my trip to amazing Barcelona. I was there with my friend Janie. We really enjoyed lots of shopping and delicious food. First day I was wearing one of my favourite outfits - simple white Chanel t-shirt and black shorts. It was so hot there and I miss the nice weather because now when I´m writing this post, I´m watching threw the window in my bedroom and it´s raining, raining and raining. Horrible! I want to fly to Spain again.

Ahooj! Tak tu máme první fotky z úžasného výletu do Barcelony. Jela jsem tam s kámoškou Jančou. Užili jsme si spoooustu nakupování a skvělého jídla. První den jsem jsem měla jeden z mých oblíbených outfitů - jednoduché bílé tričko Chanel a černé šortky. Bylo tam tak hrozný horko, ale teď mi to docela chybí, protože te, když sedim u noťasu a píšu tento článek, koukám z okna a ono prší, prší a prší. Hrozný fakt! Chtěla bych zase letět do Španělska.




some Instagram photos



2 comments:

  1. Barcelona je jedním z mých nejoblíbenějších měst :) Byla jsem tam několikrát a nikdy se mi nezevšednilo kouzlo Parku Güell ani impozantní "vystoupení" zpívajících fontán ;)

    ReplyDelete
  2. Ahoj, rozbieham nový blog, tak budem rada ak sa prídeš pozrieť ;)
    lotofsunny.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...