19 September 2012

COLDPLAY CONCERT


On Sunday I enjoyed the Coldplay concert. It was so amazing! It was third live concert I have ever been. The first two were GreenDay and Simple Plan. I think the best was GreenDay because theiy suprised me by lenght of their concert. It lasted abou 5 hours. Coldplay had very beautiful colour combinations. Important part of the concert were glowing bracelets. Everybody got one and when they played some new song, all bracelets were shining.
Two outfits in one day: This is one of my warmer outfits. Concert was outside so it was really cold, but if you are still dancing, it´s not possible to feel cool :D. I was deciding a long time what I should wear - red blazer and biker boots or brown leather jacket and wedge sneakers? Complex decision-making, isn´t it? What do you like more? The first, or the second look? These wedge sneakers I bought in Zara. It is one of "must-haves" for this autumn. You can see them everywhere.

V neděli jsem si opravdu užila concert Coldplay. Můj dojem - úžasné! Toto byl můj třetí live koncert, na kterém jsem kdy byla. První dva byly GreenDay a Simple Plan. Nejvíc se mi snad líbili GreenDay, protože mě překvapili délkou svého koncertu. Ten trval okolo 5 hodin. Na Coldplay mě hrozně zaujaly barevné kombinace, které zvolili. Neméně důležitou součástí koncertu byly svítící náramky. Každý jeden dostal při vstupu a když začali hrát nějakou ze svých nových písniček, všechny náramky se rozblikaly.
Dva outfity v jednom dni: Toto už je jeden z mých teplejších outfitů. Koncert byl venku, takže byla docela už zima, ale když stále tancujete, nenií možné pocítit chlad :D Dlouho jsem se rozhodovala co si vemu - červený blazer a biker boots, nebo hnědou koženou bundu a klínkové tenisky ze Zary? Těžké rozhodování, že? Co se vám líbí víc? První, nebo druhý look? Tyto klínkové tenisky jsem koupila v Zaře. Je to jeden z "must haves" pro tento podzim. Můžete je koupit snad všude.




BLAZER: New Yorker
T-SHIRT: Tally Weijl
BIKER BOOTS: Bershka
SNEAKERS: Zara
BRACELET: Bershka
RING: Tally Weijl





2 comments:

  1. Great photos! Super cute outfit :)



    Emm
    SPIN DIZZY FALL
    http://spindizzyfall.blogspot.com.au/

    'Goodie-Bag' giveaway on my Facebook fan page!

    ReplyDelete
  2. i was at the Coldplay concert 2 weeks ago on Warsaw!! you're right - It was amazing!!!! xo

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...