07 September 2012

SWEET 16


Hello guys! So, today is my big day, I´m finally 16 years old. The best age I ever had. I don't know why but feel my bones filled with the fresh air of freedom ( how poetic). The best part of birthdays? The gifts, the greeting card, the flowers and of course sweet chocolate cake. I wish you could eat it, because it was fucking delicious. :D Yesterday I celebrated it with my family. I decided to wear comfortable sweatshirt and simple black trousers. 

Čau děcka! Tak, dneska je můj velký de, konečně je mi 16! Je to ten nejlepší věk, co si vůbec dokážu představit. Nevím proč, ale cítím, jako by se mi kosti naplnily čerstvým vzduchem svobody a novými možnostmi (jak poetické). To nejlepší na narozeninách? Dárky, blahopřání, květiny a samozdřejmě sladký čokoládový dort. Kéž byste ho mohli alespoň ochutnat, protože byl sakra dobrej :D. Včera jsem to oslavila s mou rodinou. Rozhodla jsem se vzít si na sebe pohodlné bavlněné triko a klasické černé roury.

SWEATSHIRT: HM
TROUSERS: Tally Weijl
MOUSTACHE RING: Claire´s
SNEAKERS: Converse


SOME OF MY SWEET WISHES:
1) going out with hot guy like these two
this year will be the best
get this tattoo
and of course be forever young :D

2 comments:

  1. ty jsi sympaťanda! :)
    100 receptů na muffinky? ooujés!

    ReplyDelete
  2. děkuju za přání :)) .. mňam ten tvůj dort taky vypadá velmi chutně :D

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...