19 November 2012

Why Oreo?


Hey Guys! I just want to ask - What the hell is so amazing about renowned Oreos? Oreos are everywhere and everybody worships them! I really don´t know why, because when I tasted them first time I didn´t like it so much.. It tasted like normal another biscuits. Now I love Oreos but only bathed in milk like classic cereals.

Ahoj! Jen se chci zeptat - Co je sakra tak úžasného na Oreo? Oreo jsou snad všude a každý je zbožňuje! Moc to nechápu, protože když jsem tyto ďábelsky slavné sušenky jedla poprvé, moc mi nechutnaly.. nebo spíše chutnaly jako všechny ostatní obyčejné sušenky. Teď je fakt miluju, ale pouze když si daly dlouhou koupel v mléce.


13 comments:

  1. hey dear! Love your blog so much! I'm following you right now :) Check out mine? IF you liek it feel free to follow back! <3

    http://itziarfagoaga.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  2. Just wow, love it so much

    ReplyDelete
  3. já jsem ty sušenky ještě neměla a ani mě nějak nic netáhne k tomu je ochutnat

    ReplyDelete
  4. OMG I've also never tried them with milk, they surely taste very delicious with it! :D But I think that they are also yummy without milk hihi :)) xx

    http://tugbahearts.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  5. s mlékem jsem je nezkoušela. nemám ráda, jak jsou ty sušenky tak černý, vždycky pak mám po tom i černé zuby:D znala jsem je dříve, než se rozšířil tenhle boom, ve vietnamu. tak už měli i spoustu jiných druhů:)

    ReplyDelete
  6. mmmm delicious

    http://lornea.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  7. Ive tried dipping them in milk and also coffee but never like that in a bowl. great idea

    ReplyDelete
  8. I LOVE OREO <3
    pretty blog and very nice post <3
    kisses from Poland!

    wanna follow each other?
    my blog : http://gear-for-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. oh yummy ,it looks delicious :) great picture !
    xoxo Carla-Laetitia :) from: carla-laetitia.blogspot.de/

    ReplyDelete
  10. hey! nice blog!
    maybe follow each other? I already follow you:))

    ReplyDelete
  11. I like them but I like other cookies more...;) and my blog is named also after cookies cause I love them, ahaha =)

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    You're invited to enter my giveaway to win a pair of VOGUE sunglasses of choice !: Up until Dec 1st !

    ReplyDelete
  12. mňáám ..:D ale taky je mám radši v mléce ♥

    ReplyDelete
  13. oreeeo♥

    ..ich verlose im Moment auf meinem Blog ein ELF-MAKEUPSET, würde mich freuen wenn du dein Glück versuchst hihi:)
    Viele liebe Grüße und schöne Adventstage!
    www.throughalltimes.blogspot.de

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...