05 February 2013

ChilliChocolate´s 1st birthday and giveaway


Guyyyyyyys! I simply can’t believe that it has been one year since I first started blogging. I´ve always wanted to share my passions, but in small country like Czech it isn´s so easy. One year ago I discovered communities like blogger.com, LOOKBOOK, FASHIOLISTA and WEHEARTIT. It all opened my eyes and I more prenetrate to the world of fashion. I have shared a part of my life with you and got a huge response, which I am everyday so grateful for. 2012 was full of discoveries, ParisELLE shopping weekendMaledivesBarcelonasweet 16Coldplay concertdriving licence for scooter and lots of another things like new school, new friends and boys. It was awesome year!
GIVEAWAY: ChilliChocolate has a birthday but I want to give you some present. The first giveaway is here! I have lovely perfume La petite Robe noire for you. But sorry guys, this giveaway is local only. I mean for Czech and Slovakia. The only things you have to do are: 1.f ollow this blog , facebook and bloglovin 2. Write the comment with your email and your opinion (important!) - What DON´t you like on ChilliChocolate and what would you change or add.
I´m looking forward to your opinions. The end of giveaway is on 28.2. 2013 :)

My Darlings! Jenoduše nemůžu uvěřit, že už je to celý rok, co jsem začala blogovat. Vždycky jsem chtěla sdílet své vášně, ale v tak malé zemi jako jsou Čechy to neni tak snadné. Před rokem jsem objevila komunity jako blogger.com, LOOKBOOKFASHIOLISTA and WEHEARTIT. Tohle všechno mi pomohlo otevřít oči a pronikla hlouběji do módního světa. Sdílela jsem s vámi části mého života a dostala obrovský ohlas, za který jsem hrozně vděčná. 2012 byl plný objevů: PařížESWMaledivyBarcelonasladkých 16Coldplay koncertřidičák na skútr a plno dalších věcí jako nová škola, noví kamarádi a kluci. Byl to neskutečný rok!
GIVEAWAY: ChilliChocolate slaví narozeniny, ale já chci dát dárek někomu z vás. První giveaway je tu! Mám pro vás jedinečný parfém La peite Robe noire. Tento giveaway je pouze pro ČR a Slovensko. Jediné podmínky, které musíte splnit, abyste mohli být vylosováni jsou: 1. následovat tento blog, facebook bloglovin 2. Napište do komentáře svůj email a názor (důležité!) - Co se vám NELÍBÍ na ChilliChocolate a co byste změnili nebo přidali.Těšim se na vaše názory a držím palce. Ukončení giveaway bude 28.2.2013 :)





21 comments:

  1. You look super x Happy Birthday to your blog xx

    ReplyDelete
  2. adla88@seznam.cz
    na tvém blogu se mi líbí úplně všechno! máš zajímavé články a líbí se mi tvé outfity, nci bych na tvém blogu neměnila, snad jen více aktivity, ale to je určitě tím, že nemáš moc času! všechno nej do dalších roků plných blogování!:)

    ReplyDelete
  3. děkuji za pozvání :)
    krásná GA i krásný výběr fotek! a design blogu je taky super :)
    kejmii3@seznam.cz

    ReplyDelete
  4. christina.deneuve@gmail.com
    tak mě se třeba moc nelíbí design a písmo, to písmo se docela těžce čte (alespon mě :D) ale jinak je to tu super!

    ReplyDelete
  5. Moc pěkný blog! Škoda, že nepřispíváš častěji :-) Blahopřeji k výročí a přeji dalších sto let :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  6. líbí se mi tvůj blog, články, outfity, jediné co bych vytkla je píísmo :D samo o sobě je krásné. ale jen na nadpisy. na text ve článku úplně hrozný, zkus něco obyčejnějšího ;)
    xoxo.lucinecka@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Krásna giveaway! gratulujem :-)) Páči sa mi tvoj blog, len mi trošku vadí to písmo, zle sa to číta :-)

    sdubravova@gmail.com

    PS: Tieže ťa pozývam ku mne na giveaway - http://liveinfoxworld.blogspot.sk/2013/02/firmoocom-giveaway.html

    ReplyDelete
  8. Děkuju vám za názory a účast v giveaway :) písmo už jsem změnila

    ReplyDelete
  9. taktiez som chcela napisat ze pismo nie je nic moc.. ale teraz uz nemam co vytknut :)

    messysimone@gmail.com

    ReplyDelete
  10. srbova.lucie@centrum.cz

    Blog se mi moc líbí. Máš spoustu zajímavých a odlišných článků. Jen škoda, že nepřispíváš pravidelně.

    ReplyDelete
  11. Sleduji na fb, bloglovin nemám.. Blog se mi moc líbí, ještě si ho více prohlédnu. Máš krásné fotky :)
    indrakova96@email.cz

    ReplyDelete
  12. Hi there! I like your blog very much. I'd like to invite you to my blog connected with fight against eating disorders, cause i think we shouldn't be silent about that. Of course you can find here also mode, make-up, opinions, advices, photos, daily stories, healthy recipes etc. You can trust me you will find something you will like.If you'll like it really much, you can become my new follower. Hope to visit me soon. Have a very nice time. xoxxx Andie
    www.couragetoenter.blogspot.cz

    ReplyDelete
  13. That is a gorgeous giveaway!
    http://balearaitzart.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  14. Hey dear!
    I like your posts sweety! I like your blog a lot! This is my first visit here but definitely not the last :) Check out my blog if you have a free minute :)Would you like to follow each other?xx
    Wish you a nice week!
    VIEWRAMA

    my
    fashion blog

    ReplyDelete
  15. Len je škoda, že nepridavaš častejšie.:-)
    B.paholikova@gmail.com a na fb Betuśka Paholíková

    ReplyDelete
  16. Výhra by mě nesmírně potěšila!:)) christina-a@centrum.cz
    Popravdě ani nevím, co se mi tady nelíbí, máš úžasný blog. Možná nějaké new-iny a více článků, jinak je boží.:)

    ReplyDelete
  17. pěkná giveaway a skvělý blog :)
    Možná bys mohla zkusit psát třeba i něco o kosmetice a přidávat články častěji :) Jinak máš moc pěkné fotky, vždycky se na ně moc těším :)

    zaleska.petra@seznam.cz
    fb: Petra Záleská

    ReplyDelete
  18. nemenila bych nic me se to tu libi :)
    karoolinkan@gmail.com

    ReplyDelete
  19. SLedujem ťa všade,kde sa dá.Tvoj blog som objavila len teraz,ale musím povedať,že je úžasný! :) Nemeň nič a buď stále taká skvelá bloggerka!
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...