20 February 2013

New in


In this post you can see all of my catches since January. I love them because of spring colors, so it's the little prepare for new session full of pastel and neon colors.

Konečně tu můžete vidět všechny mé úlovky za poslední měsíc. Zamilovala jsem se do nich, protože jsou v jarních barvách, takže taková menší příprava na nové roční období plné pastelových a neonových barev.
1. Neon vintage "school" bag from H&M.

2. Studded mint AMISU shirt from New Yorker. It's perfect contrast of rock studs and soft transparency. 


3. My favourite!! I bought these Jennifer heels today after school and it was love for the first sight. 


4. And the last one is cute necklace from Claire's. I gave the second half with title "Friends" to my best friend for her 16th birthday.


19 comments:

  1. ty boty jsou překrásný<3 , a na tu košilku jsme se dívala ,ale hrozně mi vadilo jak moc je průhledná:/

    ReplyDelete
  2. jeeeeee ta kosile je usper!! :))

    www.wooklook.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. tak krásné fotky a barvy! v čem je upravuješ? :)
    http://annettemagazine.blogspot.cz/
    http://theannettevogue.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. V macbooku mám přímo nainstalovaný program, kde uprauju jenom kontras, barvu atd.. :) jinak nemám žádný speciální program a fotoshop nepoužívám ;)

      Delete
  4. I love the Shoes!!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
  5. nádherné veci,všetko sa mi strašne páči :)

    ReplyDelete
  6. Dokonalé veci :)
    http://believinginourdreams.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. žjóóva! To je tak nehorázně úchvatné. (nechci to nijak přechválit, nebo tak něco, ale..Pravda se musí vyjevit.)

    ReplyDelete
  8. nádhera!
    neznám pohodlnější botičky než botičky z Jennifer!
    je to fakt dokonalost, hlavně teda heels a košile <3
    jo, máš super články a tak moc pěkný blog! :)

    ReplyDelete
  9. To tílko je úžasné,ale ono všechno samo o sobě ;) Tu tašku máme stejnou,akorát já jí nemám z HM ;)

    ReplyDelete
  10. krásné fotky, ta kabelka se mi ale moc nelíbí ,protože jak je v té neonové růžové mi připadá jak kdyby byla plastová :/ ,a ty boty...ty jsou prostě úžasný ,brala bych je i jen pro tu barvu, protože tak je prostě skvělá :))

    ReplyDelete
  11. Boty a náhrdelník <3

    ReplyDelete
  12. Krása, krása, krása! Zamilovala jsem se do botiček a do košile :)

    ReplyDelete
  13. super!
    http://bigsh0ts.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...