07 April 2013

MEXICO: The best moments

Guyyys! This is the last post of my enjoyed spring breaks in Mexico more than three weeks ago. I'm so grateful to spent time there. These photos can describe my feelings. I miss Mexico so much.. Because of the 7 hours time shift, I woke up very early so I was went running always before breakfast. Sometimes I was running around the beach and took photos of wonderful sunrise. One time my sister went with me and I was so happy to take beautiful photos of her. I usually ran about 5 kilometers. Breakfast was always perfect! Three kinds of pancakes or crépes and fruit.

Ahooj! Tak toto je poslední článek z jarních prázdnin, které jsem strávila v Mexiku před více jak třemi týdny a ani si nedokážu uvědomit, jak rychle to všechno uteklo. Jsem tak vděčná, že jsem se tam mohla podívat. Při pohledu na tyto fotky se dá jednoduše dozvědět, jak jsem se tam cítila. Mexiko mi strašně moc chybí.. Kvůli sedmi-hodinovéu časovému posunu jsem se tam probouzela hrozně brzo, a tak jsem chodila běhat vždycky ještě před snídaní. Někdy jsem běhala okolo pláže a fotila nádherný východ slunce. Jednou se mnou šla i ségra a byla jsem fakt ráda, že jsem udělala i nějaké fotky jí. Většinou jsem ráno uběhla tak 5km. Snídaně pak byla neskutečná. Tři druhy lívanců, palačinky a ovoce.


my sis Tereza

typical breakfast, yummy!

in Explore park

5 comments:

  1. gorgeous photos!!!!love all the desserts!!!!

    ReplyDelete
  2. Some beautiful shots! Must have been amazing, lucky you!

    ReplyDelete
  3. nice photos ::)
    do you want to follow each other ?
    let me know : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. I'd love your photos. :)do you want to follow each other?
    ruedeparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Amazing pics! I love even the ones in your latest posts :)
    Waiting you in my blog!
    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.it

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...