30 May 2013

Clean eating and working out


Tímto článkem bych chtěla odpovědět na všechny dotazy týkající se mého jídelníčku a cvičení. Poslední dobou je jich nějak moc a nestíhám na všechny odpovídat zvlášť a ani mě už nabaví vysvětlovat, jestli nedržim diety. Takže, kde mám začít.. před nějakou dobou bylo v módě thinspo a tím se odtartovala éra anorektiček. Nešlo si toho nevšimnout, protože všechny sociální sítě byly zaplněny fotkami krásných a až nepřirozeně hubených holek. Poslední dobou si ale můžete všimnout, že na instagramu teď letí něco uplně jiného, nového a zdravějšího - FITSPO (fit inspirace). Sama znám pár případů, kdy anorektičky dostaly rozum a našly vůli a vydaly se touto druhou cestou. O čem je vlasně řeč? Dám příklad: Modelky jsou krásně vysoké a ty nekonečně dlouhé nohy taky nejde přehlédnout, ale.. když jsem viděla na vlastní oči focení a modelku na denním světle v kraťasech, tak jsem se přesvědčila o kouzlu photoshopu. Ano byla hubená, vysoká a krásná, ale hubená neznamená bez celulitidy a kam ztratila zadek jsem se taky nedozvěděla. Pokud to nejsou andílci z Victoria's secret, které maj opravdu dokonalé a vydřené postavy, tak modelky bych si asi nedala za příklad reálného fitspa (thinspa). A proto věřte, žádné diety!!!! místo toho je tu hodně cvičení, dostatek vody a "clean eating" - jezte vše čerstvé, bez éček, bílé pečivo vyměňte za celozrnné, mléčnou čokoládu za hořkou atd.. To neznamená, že se máte vzdát sladkého nebo smaženého jídla. Já jim všechno na co mám chuť. To je taky ten důvod proč cvičim. Jim opravdu hodně a taky neomezuju čokoládu nebo nutellu, ale abych to vyvážila tak cvičim, a to taky hodně. Třikrát týdně běhám (okolo 5km) a jezdim na koni. Dalšim důvodem, proč nepřibírám je, že jim pravidelně a to i 6x denně. Nikdy jídlo nevynechám a výmluvy, že někdo nemá čas jsou nesmysl, já totiž při studiu na gymlu, všech tréninzích a dalších aktivitách taky můžu říct, že nemám čas. Teď něco k tomu cvičení. Osobně se mi třeba nelíbí svalnaté postavy na holkách, proto je pro mě nejlepší běh na dlouhé tratě, ale pro někoo by stačila i každodenní delší procházka. Všechno je o vůli a o schopnosti nevzdávat se. Nedávám tu návody na hubnutí, ale na zdravý životní styl, i když někomu to možná pomůže zhubnout. A k tomu byste taky měli vědět jednu důležitou věc. Svaly jsou těžší než tuk, ale zato lépe vypadají. Za tenhle rok jsem přibrala 2kg, ale přitom ztratia 2cm v pase, tak nějak to funguje. Všem držim palce a sejdeme se v létě v plavkách :)



me!










4 comments:

  1. Krásna postava :) Krásne fotky :) Chutné jedlo! :) Skvelý blog, pripájam sa :)
    Andy :))

    ReplyDelete
  2. ďalší fanúšik working outu? ;D nech sa darí a drž si motiváciu :)
    pozývam na blog.
    http://bonesincouture.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Poradila by jsi mi prosím jak nejlépe zhubnout 1-2kg tuku? :) Myslím, jestli se mám něčemu výrazně vyvarovat, ale zase rozhodně nechci držet žádné hloupé diety anebo se nějak výrazně omezovat v určitém jídle :) Děkuju moc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ráda poradím, napiš mi prosim zprávu na facebook nebo email :)

      Delete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...