13 June 2013

Floral peplum

 I've never thought about buying the peplum, but when I was in Prague in HM with my friend, I saw this one and I bought it unhesitatingly. Mabe it looks washed out in the photos, but in real it's more brighter. For now I like it only in combination with black skinny jeans or vivid pink shorts.

Nikdy jsem neuvažovala, že bych si koupila peplum, ale když jsem byla s kamarádkou v Praze v HM, tak jsem uviděla tento a bez váhání s ním mířila k pokladně. Možná na fotkách vypadá vybledle, to kvůli silnému slunci, ale jinak je výrazný. Zatim se mi líbí jen v kombinaci s černými skinny jeany nebo sytě růžovými kraťasy.



PEPLUM: HM
BAG: HM
SUNNIES: ELLE


9 comments:

  1. nádherný je♥ hrozně ti sluší:)

    ReplyDelete
  2. ten top je prostě dokonalý :) moc ti sluší :)

    ReplyDelete
  3. Moc pěkný peplum!! :) a jinak se krásně oblékáš! :) dost podobně :) a chci i pochválit blog! :) moc pěkná práce! :)

    ReplyDelete
  4. Peplum je moc hezký! žádný ale nemám :)

    ReplyDelete
  5. Dnes jsem narazila úplnou náhodou na tvůj profil na instagramu a následně tady na blog :) Moc se mi líbí tvůj styl a divím se, že máš celkem málo čtenářů ... určitě si zasloužíš více, já jsem rozhodně ode dneška pravidelnou čtenářkou :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. OH MY! i love your outfit... great combination with back.. black jeans and this lovely peplum!

    I invite you to visit and follow my blog if you like it.. i can follow you back if you want!

    Greetings!

    http://enaissoul.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  7. I really love the peplum t-shirts, it's so chic! I invite you to meet my new blog ;)
    xoxo

    http://elprobadordemery.blogspot.com.es

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...