11 July 2013

Boy's mind about fashion

Netušim, jestli je to jen v našem městě, nebo v celé ČR, ale jen tak tu nenarazíte na kluka, který by byl blázen do módy stejně jako holky. Většinou jediné oblečení, které je zajímá, jsou fotbalové dresy oblíbených týmů… Ale to se rozhodně netýká všech. Poslední dobou totiž zjišťuji, že je tu pár kluků a dokonce i pár mých dobrých kamarádů, kteří vědí o nové kolekci v H&M nebo jen tak z ničeho nic řeknou, že si chtějí zajet do Topman. Jenom přesně nevím, jestli opravdu ví něco o módě, návrhářích, časopisech a fashionweeks, nebo prostě mají vkus se dobře oblékat. A jak už to tak bývá, hrozně mě klučičí názor zajímal a svou zvědavost už jsem nedokázala udžet na uzdě a tak jsem jen hledala nějkého stylaře. :) Romča Sukdolák od nás z gymplu perfektně vylíčil, co se mu honí hlavou pod heslem "móda".


,,Když se řekne móda, okamžitě mi v hlavě běhají jména jako Gucci, Chanel, Versace, Prada a spousta dalších. To jediné co ale slyším, je moje peněženka, která se mi potichu směje, protože ví, že se mi o nich může jenom zdát. Ale tohle všechno je pro mě jenom pozlátko. Móda a všechny ty úžasný věci okolo nejsou jen o penězích. Pro mě je to život, láska a posedlost zároveň. Nejde o to, si jen něco obléknout. Jde o to, abychom žili a byli tím, co si oblékneme. Ani nevím, kdy mě tohle „šílenství“ postihlo, ale jedno vím jistě. Už nikdy nechci, aby mě opustilo.
Čím jsem starší, tím je to se mnou horší. Moje „fashion ego“ se stále vyvíjí a já mám tendenci postupovat stále výš a výš. Moje první obchodní krůčky byly například v Takku nebo v New Yorkeru, kam i dneska rád zajdu. Teď jsou pro mě aktuální obchody jako H&M nebo Topman. Ale moje největší láska je Zara. Slevy v Zaře jsou pro mě jako druhý Vánoce… Nevím, jak to mají ostatní, ale kromě toho jsou mojí největší slabostí jsou boty! Někdy jen tak chodím po obchodech, kochám se a odcházím zklamaný po zjištění vysokých cen… Ale doufám, že za pár let budu navštěvovat butiky na Pařížské ulici a poslouchat: „Rádi Vás tu ZASE vidíme!“.

V módním světě se pořádá jedna akce, na které nechci chybět. A to je Fashion week. Módní návrháři, celebrity ze všech branží a ty nejúžasnější modely, o kterých se mi ani nesní. Nevím, jak to popsat. Je toho tolik… Když ale tak přemýšlím, tak bych se chtěl někdy podívat taky na přehlídku Victoria Secret…

Vždycky jsem toužil procházet se po 5th Avenue, mít Louis Vuittona na rameni, Starbucks v jedné a tašku s novými botami od Lagerfelda v druhé ruce. Nasednout do svého BMW a vyrazit do mého luxusního domu ala Tony Stark. (Prozatím jsou mým „nejvzácnějším „značkovým“ kouskem“ boxerky Calvin Klein.)

Někdy už je těžké se v módním světě orientovat. A k tomu mi slouží módní časopisy. Pro mě osobně je tím nejdůležitějším už přes 120 let zachovalý Vogue. Sice ho nečtu, ale četl jsem spoustu o něm. Stal se takovým základním kamenem pro ostatní skvělé časopisy jako třeba ELLE nebo Vanity Fair. Pro mě je důležitý, abych byl v obraze u obou pohlaví. Můj nejoblíbenější pánský magazín je GQ, který bohužel nevychází v češtině. Ale za něj mám náhradu. A tou je časopis Esquire (=Vážený pán), se kterým jsem vážně spokojenej. Ale jak jsem říkal… Důležité je vědět o obou pohlavích. A k tomu mi skvěle slouží ještě časopis ELLE, ale ten je spíš jenom takový bonus.



To co v módě opravdu miluju je extravagance a posouvání hranic, co nejdál to jen jde. Já osobně rozhodně nenosím nic výstředního a o to víc obdivuji lidi, kteří se nebojí experimentovat s čímkoliv. Ale taky nechci jít jen tak s proudem. Vytahaná mikina a modrý džíny mi přijdou už po těch všech
letech mírně ohrané. A tohle já nechci. Je v pořádku být odlišný. Snažím se nechat inspirovat ze všech možných stran, a pak z toho vytvořit celek. Skvělý vzor pro mě je už přes rok Adama Gallagher. Zbožňuju jeho práci…


Kdybych si měl vybírat holky jenom podle toho, jaký mají šatník, tak bych asi moc úspěšný nebyl. Ale o tohle mi nejde. I když přiznávám, že mít doma někoho, kdo sdílí moje „závislosti“, by mi vůbec nevadilo. Pokud by ale mělo jít jenom o styl, tak vždycky dokážu ocenit dívku, která dokáže hodně s málem. Jak jsem říkal, vzít ze skříně džíny a k nim to první, co uvidím je moc snadný. Prostě mám rád originální holky s osobitým elegantním stylem.


follow Roman on Fashiolista.com
and Twitter

Mátě konkrétní otázky? Chcete další články od kluků? - pište do komentářů 

2 comments:

  1. veeeľmi podarený článok :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. v Amerike nájdeš takýchto chlapcov na každom rohu, no to len my sme taký zapadákov:/
    BeeKey

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...