17 August 2013

Summer 2013 part 1

 It's so strange when I say that it's almost over holidays.. I even haven't had time to do all the things I planned. But it has happened a lot of unpremeditated super ventures and I guess it will continue until the end of August. Have you ever thinking about holiday of your dreams? In August Elle I red the article where you find out how should your best holiday look. Unfortunately I wan't to connect everything together, to one or more weeks. Beach, sea, sun = REST, friends, parties, theme parks = FUN AND ADRENALIN, city, shopping, delicious food, sport = ABREACTION... I could continue all day. In my opinion the perfect holiday is when it's possible to combine all these things, but it mostly doesn't. I spent my holiday 2013 at the seaside with friends, totally unmatched week!! I can say this year it was the best holiday and sometime in the future I wanna try voyage on the cruise ship :) Which places are your favourite? Do you have any tips?

Přijde mi hrozně divný, když si řikám, že prázdniny už skoro končí.. Uteklo to tak rychle, že jsem ani nestačila všechno co jsem měla původně v plánu. Zato se ale stalo plno neplánovaných super akcí a do konce srpna jich ještě pár bude. Přemýšleli jste někdy jak by vypadala dovolená snů? V srpnové Elle jsem narazila na článek, kde podle testu zjistíte jak by měla vypadat dovolená přesně podle vás. Bohužel já bych nejradši zkloubila všechno dohromady - pláž, moře, slunce = ODPOČINEK, přátelé, party, zábavné parky = ZÁBAVA A ADRENALIN, město, nákupy, dobré jídlo, sport = ODREAGOVÁNÍ... a tak bych mohla pokračovat. Podle mě je ideální dovolená, když se dají spojit všechny tyto věci dohromady, což většinou nejde. Letošní prázdniny jsem byla na dovolené u moře i s kamarády, naprosto bezkonkurenční dovolená!! Zatím můžu říct, že tohle byly ty nejlepší prázdniny a někdy v budoucnu by mě lákala týdenní plavba lodí, která je větší než několik hotelů dohromady :) Jaká jsou vaše oblíbená místa? Máte super typ?



2 comments:

  1. krásné fotky :)
    jsi moc hezky opálená a líbí se mi tvoje plavky :)

    ReplyDelete
  2. Ďakujem za komentár na blogu, vďake nemu som aspoň natrafila na ten tvoj! A hneď sa pripájam, je super :) Na fotkách ti to veľmi svedčí a máš úžasnú postavu!! Na takú dovolenku na obrovskej lodi by som tiež niekedy veľmi rada išla, musí to byť paráda.

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...