03 January 2014

Feel like a princess

 You can feel like a princess only few times for life. I visited cours of ballroom dancing for 4months and I was looking for our final prom so much because it was my first chance to wear beautiful dress. There are not so many opportunities to wear it. Only at final school prom which I have in two years or at wedding.. I really enjoyed that night but it wasn't so easy to move in these dress. I chose model from Mori Lee no. 93006.

Tak tenhle pocit cítit se jako princezna nastane jenom párkrát za život. Od září jsem chodila do tančních a po 4 měsících jsme měli konečně závěrečný věneček, na který jsem se nehorázně těšila, protože to byla moje první šance vzít si na sebe nádherné šaty. Není zrovna moc příležitostí je nosit. Jedině na maturák, který mě čeká za dva roky nebo na svatbu.. Tu noc jsem si fakt užila, i když nebylo zrovna jednoduchý pohybovat se v těchto šatech s tolika vrstvami tylu. Vybrala jsem si model od Mori Lee číslo 93007



8 comments:

  1. máš NÁDHERNÉ šaty! fakt jako princezna! :)

    ReplyDelete
  2. princezna!

    http://karolinasimova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Tak tie sú vážne prekrásne a veľmi ti svedčia :)

    ReplyDelete
  4. such a beautiful dress!! You do look like a princess :D

    ReplyDelete
  5. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. Je to nejlepší pocit, cítit se jako princezna! :)

    ReplyDelete
  7. krásne šaty :)

    http://foreveryoung5515.blogspot.sk/2014/01/1-england.html

    ReplyDelete
  8. wau! tak tie šatičky sú úplne nádherné!!!

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...