01 February 2014

Morning


Good mornig gyus. How looks your weekend? What are you doing right now? I woke up early and went running for a half an hour, then shower and then lovely breakfast which is my favorite part of day. Now I have great mood and I'm just relaxing. Have you ever tryed to go workout before breakfast? I have some tips for you.
You need to eat within 30 minutes of waking up so you can jump-start your metabolism. But when you want to go running before breakfast, you have to also run out 20-30minutes of waking up, so just brush your teeth, get dressed and drink little bit of water. Really don't linger longer because you could feel sick. Pre-breakfast workout shouldn't last more than 40minutes. When you are done, wait 20minutes to having a high-protein breakfast. It's the best for burning fats and boost your metabolism.

Dobré ráno! Jak vypadá váš víkend? Co právě teď děláte? Já jsem vstala brzo a šla si na půl hoďky zaběhat, pak sprcha a úžasná snídaně - moje oblíbená část dne. Teď mám skvělou náladu a jen relaxuju. Už jste někdy vyzkoušeli jít cvičit před snídaní? Mám pro vás pár rad.
Hned jak se probudíte, musíte se do 30 minut najíst a tím správně nastartovat metabolismus. Ale když chcete jít před snídaní ještě běhat, tak také musíte vyběhnout nejpozději 20-30 minut po probuzení, takže vyčistit zuby, převléknout se, trošku napít a vyrazit. Opravdu nečekejte déle, mohlo by vám být špatně. Předsnídaňový běh nebo power procházka by neměly trvat déle než 40minut. Když skončíte, počkejte dalších 20 minut než si dáte snídani, nejlépe s vysokým obsahem bílkovin. Ranní cardio je nejlepší spalovač tuků, dodávka energie a budič metabolismu.


Carrot cake oatmeal
 RECIPE:
30g oats (poured by hot water)
1 small carrot
1/2 apple
150g walnut quark (or normal quark mixed with a handful of walnuts)
1/2 teaspoon of cinnamon
some sunflower seeds or raisins
honey for sweet taste
BATHROBE: Victoria's secret


18 comments:

  1. Úžasný župánek :) A v čem chodíš v zimě běhat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boty si beru klasicky Nike a a kompresní podkolenky, které jsou i proti mrazu. Zimní běžecké elasťáky, a tři slabší vrstvy - dlouhé tričko, termo mikinu a slabší bundu. :) když opravdu mrzne, vezmu si třeba ještě triko navíc, rukavice, šátek přes pusu a čepici

      Delete
  2. super článok, a máš krásny župan. :-)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  3. Když už tady padl dotaz ohledně toho oblečení, tak nechtěla bys nám tu svou sestavu vyfotit a napsat co a odkud je? ;) Mně by se to moc hodilo. Jinak před snídaní jsem nikdy běhat nebyla, ale chci to zkusit. Musím se dokopat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě v nějakém z dalších příspěvků oblečení nafotim :) díky za tip

      Delete
  4. Pěkné fotky:) já bych asi před snídaní jít běhat nemohla...sotva se doplazím do kuchyně :D až po snídani mám energii:)

    ReplyDelete
  5. jsi strašně nádherná! :O
    Dřív jsem taky chodila ráno běhat, dokud se mi "nepokazila" má krční páteř. Doufám, že jednou to bude zase natolik dobré, abych se k běhu mohla vrátit
    lost-strength.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. I like your blog!))Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    ReplyDelete
  7. You look absolutely gorgeous! And I love these photos! I really enjoy your blog so far and would love to follow each other--please join my GFC and I'll follow you right back!

    StylizedLuxe
    Instagram

    xo Jess

    ReplyDelete
  8. perfect breakfast! love the pictures!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    ReplyDelete
  9. Great post, dear:)
    Beautiful pictures.
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ten motivační obrázek je prefektní. Uložila jsem ho a hned mám chuť si jít ráno zaběhat^^A taky carrot cake oatmeal vypadá božsky:)

    ReplyDelete
  11. you look very pretty :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Tak tady ti to opravdu sluší, krásné věcičky a super článek..
    Opravdu velký palec nahoru!! ;))

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...