17 March 2014

Any questions?

Hi, these days I get lots of your questions. I'm so happy for that but I can't answer for each question separately. So I got an idea. I'm going to gather and write all of your questions and I'm going to answer them in some next post next week. :) If you have any question now, I would like you to write me an email to nikola.fiskova@seznam.cz or on my facebook page.

Ahoj, poslední dobou mi chodí plno vašich dotazů. Jsem moc ráda za zájem, ale protože nemohu na každý odpovídat zvlášť, rozhodla jsem se, že do týdne je všechny sepíšu a odpovím na ně v článku. :) Pokud tedy máte jakoukoliv otázku, budu ráda, když mi ji pošlete mi email na nikola.fiskova@seznam.cz nebo na facebook do zpráv a určitě se tu objeví odpověď.

one picture just for fun :-D

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...