02 March 2014

Banana-coconut chocolate ice cream

Poslední dobou jsem přestala používat cukr a nahradila ho stevií, medem nebo agáve sirupem. Miluju sladké a proto vymýšlím různé rychlé recepty dezertů, které bych mohla jíst bez jakýchkoliv výčitek. Včera ráno jsem dělala tento pokus, ale prvním cílem bylo spíše to, že banánovo-kokosovou směs použiji jako topping na lívance, protože mi zrovna došla nutella (sama nevěřim tomu, že jsem nahradila nutellu). Ale pak mi bylo milejší zabořit lžíci a vychutnávat. Než jsem stihla dojít ke dnu, vložila jsem zbytek do mrazáku a po dlouhém osmihodinovém čekání konečně snědla jako zmrzlinu :)


 RECIPE:
1 big ripe banana
1 tbl spoon cocoa
70ml coconut milk
1 tbl spoon of coconut flakes (+ some extra on the top)
2 pinches of stevia sweetener (or you can use honey)

Blend everything together and whipp in food procesor or smoothie maker. Then sprinkle extra coconut flakes and put to the freezer for 8 hours). Enjoy :)

4 comments:

  1. To vypadá úžasně :) v poslední době jsem si také navykla nahrazovat cukr například javorovým sirupem.

    ReplyDelete
  2. Ježííííííš!! Ty mi děláš takové chutě. Ať už na instagramu nebo tady na blogu a k tomu všemu ta tvoje postava! Jsi moje motivace od teď!!!!!!<333

    ReplyDelete
  3. Sounds interesting !

    XO Imke

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...