09 March 2014

Breakfast lover


Kdo tady nesnídá? Asi bychom si mlc nerozuměli. Já jsem totiž stoprocentní závislák na snídaních, mohla bych si je dávat i místo oběda (ale to by nejspíš ztratilo smylsl :D..) Sama to nechápu, ale jsem ochotná vstát i o 15min dřív, abych si uvařila ovesnou kaši a nakrájela ovoce. Nebo to připravim rovnou večer a ráno jenom zaleju čaj - ta příjemnější varianta. Ovesnou kaši jako vidíte na obrázku takhle nezdobim každý den, to by mi ani ta půlhodina navíc nestačila. Takže základem jsou ovesné vločky (cca 50-65g) a ty se musí buď zalít horkou vodou (pak čekat 10min) a nebo minimálně 3hodiny předem třeba sojovým nebo mandlovým mlékem. Někdy do toho přidám trochu skořice, kakaa nebo jiných ochucovadel. Dále k tomu přidat jogurt nebo tvaroh (cca 100-150g). Poslední měsíc na mě přišla nová posedlost. Ořechový tvaroh od Pilosu. Je to smutné, ale dokonce mu někdy dávám přednost před nutellou, přecejenom mi to ušetří pár hodin navíc cvičení. Ale vlastně.. nevidim důvod proč si nedát tvaroh a ještě k tomu lžíci nutelly. Jinak, když chci kaši osladit, přidám med nebo agáve sirup. Tak snídaně je skoro hotová a k dokonalosti chybí už jenom hrst ořechů nebo mandlí a samozdřejmě ovoce. Bon apetit my breakfast lovers!



1 comment:

  1. uááá!!:P Jak bych sidala tvaroh, sakra!:D Vy mě těma svýma fotkama snídaní všichni zničíte:D:D mňam!:P

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...