23 March 2014

Questions and Answers

Q1:  Jelikoz se blizi sezona plavek, rozhodla jsem se na sobe poradne makat (beham a chodim na zumbu), abych pak na koupalisti nebyla za spekounka. Jenze od te doby, co beham mi silene narostla lytka. Sice to vypada, jako kdybych byla strasne namakana, ale ja bych rada zustala u tech ,,neznych divcich" :). Nevis co s tim? Pomohl by nejaky specialni trenink ci tak? Jelikoz bydlim v centru, beham vetsinou po asfaltu. Neskodi to prilis mym kolenum? A posledni dotaz- kdyz se snazim jist zdrave, mam casto strasny hlad a jsem unavena. Rada bych vedela, kde bych mohla delat chybu.

A1: Ahoj, velikost lýtek trápí více holek a proto jsem se pokoušela zjistit, co by pomohlo jejich obvod zmenšit. Popravdě to neleze zas tak moc ovlivnit a je to spíše dáno geneticky. Běh po špičkách posiluje lýtkové svaly a pokud jsou hodně namáhané třeba ještě dalším cvičením, je pravda, že mohou nabýt na objemu. Myslím, že delší běh přes patu by lýtka mohl naopak zmenšit.
K běhání po asfaltu - bohužel také běhám většinou po asfaltu, protože není jiná možnost a je pravda, že jsem párkrát měla bolesti kolen nebo chodidla. Rozhodně nepodceň kvalitní obuv. Nejlepší je jít se přímo zeptat do specializovaného obchodu. Já osobně doporučuji na silniční běh boty od značky Asics nebo od značky Nike řadu Lunarglide5.
Hlad máš možná proto, že některé druhy zdravých jídel tě rychleji zasytí, ale zároveň se rychleji stráví, což je dobře. Jíst bys měla pravidelně po 2-3 hodinách. Kdyžtak se můžeš inspirovat TADY :-)

Q2: 
Jak jsi vysoká?:)
A2: asi 166 cm


Q3: Jak stíháš treninky se školou?
Nemáš nějaký tip na to jak enbýt po škole unavená? Já jsem strašně moc, a pak už nemám ani náladu na cvičení, což mě strašně mrzí:(

Neznáš nějaké eshopy nebo obchody s levným pěkným běžeckým oblečením? :) Přijde mi to všechno dost předražené poslední dobou.

A3: Školu končím buď ve 13:45 nebo ve 14:50 a potom většinou jedu (nebo jdu) domu, hned se převlékám a vyrážím na trénink. Někdy doběhnu na atletický stadion a někdy zase podle tréninkového plánu běhám sama různé trasy. Trénink mi zabere 40min-2hod, takže to není taková katastrofa co se času týče :) Potom mám dost času na učení (ale náladu rozhodně ne) a přípravu jídla na další den. Někdy když jsem opravdu věděla, že nestihnu trénink a učení zároveň, prostě jsem si vzala sešit a šla se učit zatímco jsem běhala na páse. To je také skvělý způsob jak trénovat za špatného počasí.
Eshopy s běžeckým oblečením ti určitě doporučím v článku, který plánuji na duben. Bude nová kolekce oblečení nike.

Q4: Nechceš udělat článek třeba právě o tom oblečení, co nosíš na sobě na treninku nebo tak?

A4: Jeden článek s oblečením na zimu můžeš najít TADY. A určitě plánuji přidávat takové články pravidelně. Mám pro vás dokonce naplánované recenze na sportovní oblečení značky nike.

Q5: Ahoj Nikčo, moc ráda čtu tvůj blog a obracím se na tebe s prosbou o radu :))
Léto se čím dál víc blíží a já se snažím zhubnout. Snažím se běhat a chodit na procházky, jiné kardio cvičení mě příliš neoslovilo. Potřebuju hlavně shodit tuk a zapracovat na jídelníčku, protože svalů mám dost, ale co se týče tuků, určitě je co shazovat :D Chtěla bych se zeptat, jak často bych podle tebe měla běhat...? :) už jsem mírně pokročilá, většinou chodím o víkendech na procházky a mimo to běhám tak 2x týdně 5 až 6 km, ale občas trasu klidně protáhnu i na 8 km a potom jak skloubit jídelníček, když mám školu do čtvrt na tři (nemáme polední přestávku, takže obědvám opravdu pozdě), ale chci vyběhnout odpoledne... a jestli bys mi nedala nějaký příklad tvého jídelníčku :) vím, že se nemůžu řídit přesnými porcemi, ale tak přibližně, kolik toho máš, protože mám kolikrát pocit, že mám opravdu velké porce... :/ Měj se moc pěkně a předem děkuji za tvoje rady :) Veronika

A5: Ahoj je super, že chodíš na procházky a běháš, určitě se to brzy projeví i na tvém metabolismu a postavě. Jak často budeš běhat záleží hlavně na tvé výdrži. Minimálně 3x týdně a když to bude vpohodě, začni běhat častěji a různě rychle v odlišných terénech. Třeba jednou si fartlek 8km pomalu další den zase rychlejší tempo na kratší vzdálenost.
S tou školou je to docela blbý, co? Jsme na tom stejně, protože já taky končím většinou až takhle pozdě. Ve dny, kdy mám tréninky si proto nosím oběd v krabičce s sebou do školy. Může to být třeba těstovinový salát, sandwich, kuskus, brambory,... Příklad mého jídelníčku najdeš TADY. Ke snídani si dávám většinou 50-60g ovesných vloček a k tomu porci ovoce a třeba 150g jogurtu, oběd pak 70-90g přílohy a nějaký kousek masa a zeleninu.


Q6: 
What is the best way to lose fat weight???
A6: Hi dear! I would say high intense workout, run, walk, bike, jump.. 
Q7: What is your favorite perfume. And do you use some lipgloss?

A7: Absolutely my favorite perfumes are lovely Heat Rush from Beyoncé and pink Versace. I don't use lipgloss, because I don't like "sticking" lips. I prefer Lancome lipstick in neutral color or Maybeline New York orange gel lipstick.


Q8: Since when do you train regularly?
A8: I've always been working out regularly since I've started to do athletics. I just had a one year break because I had a knee injury but then I missed it too much and started to run and lift again wich I found out I really liked much more than ever before.

Q9: Trénuješ nalíčená?
A9: Když mám trénink odpoledne po škole, už se neodličuju, jenom v létě třeba setřu make-up navlhčeným odličovacím ubrouskem. O víkendech, kdy běhám ráno se namaluju až po běhání a sprše, pokud teda potom někam jdu. V létě nebo na soustředění používám pouze řasenku (spíše voděodolnou)

Q10: Kolik stál ten obal na mobil od Victoria's Secret?
A10: Kupovala jsem ho asi před rokem na letišti asi za 600kč.

Q11: Tvé oblíbené jídlo a restaurace? Hřešíš někdy nebo si dopřáváš cheat days?
A11: Mezi má nejoblíbenější jídla patří rozhodně sushi a nebo lívance. Bohužel nejbližší dobré sushi restaurace jsou až v Praze, takže nemám možnost dát si ho tak často. Co se oblíbených restaurací týče, mám pár skvělých tipů, ale ráda objevuji nové a netradiční. Jedna z mých top love restaurací je jednoznačně Sasazu.
Jím, co mi chutná a neříkám tomu hřích. Neplánuji si ani cheat days, i když popravdě víkendy strávené u babičky by se mohly brát za ty hříšňácké. Když už si chci dát něco ďábelského, je to hořká čokoláda (každý týden mi ze zásob ubyde jedna nebo i dvě tabulky), nutella, cheesecake, kebab, pizza... ale toto všechno je součástí mého normálního jídelníčku jednou za čas.

Q12: Ahoj. Líbí se mi jak moc cestuješ. Kolika jazyky se dorozumíš?A12: Cestování je pro mě důležotou částí mého života. Mluvím plynně česky a anglicky, dále se dorozumím francouzsky a možná i trochu německy. Ovládám základy ruštiny a na příští rok jsem si u nás na škole zvolila seminář ze základů španělštiny. V budoucnu se plánuji zdokonalit v ruštině a němčině a naučit se ještě italsky :)
Jinak mým snem je žít a pracovat v zahraničí jako třeba Švýcarsko (Geneva), Dánsko nebo Francie.

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...