20 April 2014

Arizona tea inspiration

 Občas mívám období, kdy nemůžu najít žádnou inspiraci při malování obrazů nebo vzmýšlení outfitů. Ale také jsou dny, kdy ani nemusím projíždět stránky weheartit a inspiraci najdu v náhodných věcech.
Čaje od Arizony jsou dokonalé nejen chutí, ale hlavně obalem. Tu mentolově zelenou lahvičku s rozkvetlou sakurou jsem si zamilovala natolik, že se podle toho vzoru na obale chystám něco namalovat. Nebo další případ, kdy jsem na nákupech v Bershce narazila na sako s podobně barevným vzorem.. no a je jasné že jsem ho v obchodě dále viset nenechala.

 BLAZER: Bershka
T-SHIRT: H&M
SUNNIES: Ray Ban
JEANS: Tally Weijl

5 comments:

  1. Arizona čaje sú naj! Tento mintový obal mám najradšej a aj príchuť mi najviac chutí :) Z outfitu ma najviac zaujalo tričko, kedy si ho kupovala prosím ťa? :)

    ReplyDelete
  2. Musím ti pochválit blejzr. Je fakt krásný a asi jsem ho neměla vidět, protože ho teď akorát chci :(

    ReplyDelete
  3. Máš moc hezkou postavu a ty arizona čaje jsou všude na blogách atd. a já se pořád ne a ne dokopat k tomu nějaký si koupit :-D

    ReplyDelete
  4. Vzdy som si v obchode vsimla, tieto caje hlavne pre putavy obal, no nikdy som ich zatial nochutnalaa snad pride cas aj na to :)

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...