13 April 2014

Chilli chocolate

 Co kdybych se dne přesunula k vysvětlení názvu mého blogu? Chilli chocolate - velmi častá kombinace dvou naprosto odlišných chutí a hlavně spojení vášnivě pálivé čili papričky s vynikající hořkou čokoládou.. V podstatě tento blog se točí okolo kontrastů nejen v módě, ale i v jídle.
Občas jsem si kupovala "Lindtku" s příchutí chilli. Možná jsem si myslela, že trošku pálila, ale teď jsem měla možonst ochutnat čokoládu z nejpálivějších Moruga papriček na světě. No popravdě jsem nebyla taková hrdinka, abych snědla celý čtvereček, protože stačí opravdu kousíček a máte vystaráno. Tuto čokoládu nejde opravdu z žádnou jinou srovnávat a myslím, že na pálivější byste asi jen těžko narazili. Milovníkům výzev doporučuji! Je vyrobena z velice kvalitní 80%ní čokolády, ale chuť kakaa je lehce potlačena. Další druh, který jsem vyzkoušela je 60%ní čokoláda s Habanero papričkami. Stupeň pálivosti už je smířitelný s vašim životem, ale stále intenzivní, takže čokoáda příjemně zahřeje. Já jsem z ní naprosto nadšená - doporučuji všem. Nemálo mě zaujal tvar tabulky, který je neskutečně zajímavý a proto je tato čokoláda také vhodným dárkem.
Čokolády jsem dostala od společnosti seminka-chilli, kde si sami pěstují různé druhy chilli koření, které posílají do čokoládovny na výrobu Mogura a Habanero delikates. Čokoláda je vyráběná ručně v královéhradecké čokoládovně Jordi'sZde vyrábějí čokoládu tak jak by to správně mělo být, tedy s kakaových bobů, kdy čokoláda obsahuje kakaové máslo, což je v běžně prodávaných čokoládách nahrazováno rostlinými tuky. Výhodou těchto pochoutek určitě bude fakt, že nesníte celou tabulku najednou. Dále jsem dostala balíček na přípravu horké chilli čokolády a už se těším, až vyzkouším double hot chuť.

www.seminka-chilli.cz
https://www.facebook.com/seminka.chilli.cz



3 comments:

  1. Wow! :3 Lindt a chilli miluju <3 a připadá mi, že moc nepálí, takže moc děkuju za tip :) vyzkoušim! :D

    ReplyDelete
  2. Ta čokoláda musí chutnat božsky! ráda zkouším nové druhy, hlavně ty kvalitní! tahle vypadá fakt suprově!

    ReplyDelete
  3. priznam se, ze se ty cokolady bojim ... :-D

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...