04 April 2014

The story of success

So this post is maybe different. I just want to tell you my thoughts. Now.
A part of health (mental health) is overcoming your fears! It also plays a big role in following your dreams. Most paths to following your dreams hold plenty of fears. Whatever your fear may be, recognize it and then mentally grab a hold it. Visualize the steps in order to overcome the fear. What's really holding you back? Well, it's simple. It's an idea of fear that you've created in your own mind. You can't change the fact that it's scary as hell to get on the top, but you CAN change the the way you think about it. I'm terrified of the ocean or lake at night. Not because something happened but because I planted the idea that something could. I'm also affraid of the failure, so it means athletic races, serious relationships or some important exams. But live over cautiously. That's boring! Take risks, break some rules and live your life with less fear and more freedom. Free your mind and you will free all else. So let's make a deal.. I will try to overcome my fears and you do your best to over one yours!
I heard some people to call me lucky. Well maybe I have luxury to buy nice things, go on vacations, be fit and healthy, have a lovely family and friends... but I also work really hard for that and nobody knows. What is a luck?  I'm fit because I workout 6 times a week, spend most of the day outside on the fresh air, smile a lot and eat healthy - how simple.. So "lucky" is not the word to describe what I have accomplished because I have sacrificed, put in time a work for everything that I have. This is only way to succeed. So think twice before you tell someone they're lucky.
Love, Niki.

Tak tenhle článek bude možná trochu jiný. Přidávám kapku svých myšlenek, které vám chci říct. Teď hned.  Část duševního zdraví (nebo jak to jinak nazvat) překonává váš strach. Také hraje velkou roli na cestě za vašimi sny. Plno cest následování svých snů s sebou nese mnoho boleti. Ať už je bolest jakákoliv, vydržte ji. Představte si ten pocit, až to překonáte. Co vás vlastně drží zpátky? No, je to jednoduché. Je to to myšlenka bolesti, kterou jste si vytvořili pouze vy sami v hlavě. Možná nemůžete změnit fakt, že je to děsivý proces dostat se na vrchol, ale můžete změnit váš přístup. Já mám ztrach z nočního oceánu nebo jezera. Ne proto, že se někdy něco stalo, ale mohlo by. Také se bojím neúspěchu, to znamená atletických závodů nebo nějakých důležitých zkoušek. Ale nemá se žít tak moc opatrně. To by byla nuda! Nebojte se výzev, porušujte některá pravidla a žijte svůj život s menší bolestí a větší svobodou. Tak udělejme dohodu.. Já se budu snažit překonat svůj strach a bolest a vy budete dělat vše nejlíp, jak dokážete!

Tak tohle bylo asi zhruba to, co jsem vám nutně potřebovala sdělit, když jsem od pár lidí slyšela, že mám v životě štěstí. Dobře, možná mám možnosti, hezké věci, dovolenou, jsem fit a zdravá, mám úžasnou rodinu a přátele.. ale také se snažím pro to něco dělat. Ne jenom během tréninků, ale také ve škole a dokonce i na tomto blogu. Jsem fit, protože cvičím 6x týdně, trávím většinu času venku na vzduchu, hodně se směju a jím zdravě - jak jednoduché.. Takže "štěstí" není slovo, které bych zařadila do popisu mé osobnosti, protože jsem pro to žít tímto způsobem i mnoho obětovala. Je to jediný způsob jak uspět v tom, co opravdu chceme. Tak raději o tomhl zapřemýšlete, než řeknete, že má někdo štěstí.
S láskou, Niki.

WORKOUT CLOTHES: Nike
Mikina a elsťáky jsou ze stejné kolekce. Kalhoty jsem si zamilovala na první pohled, protože mají netradiční vzor. Mikina může nahradit i bundu, jelikož opravdu dobře hřeje (což je někdy spíše na obtíž při cvičení v posilovně nebo teplejšim počasí), odvádí vlhkost a nepropustí chlad. Na kalhotech i mikině jsou velmi výrazné reflexní pásky, což je docela fajn na běh v šeru.
Botu jsem si pořídila nedávno a jsem maximálně spokojená! Zatím nejlepší boty nike, které jsem vyzkoušela na běh po silnici. Velmi dobře drží zpevněnou vnitřní stranu chodidla a patu. Silnější podrážka dobře tlumí dopady. Jen pozor na velikost - jsou dost úzké.



6 comments:

  1. máš naprostou pravdu:) uplně s tebou souhlasím:)
    Kde jsou ty fotky focené? Vypadá to jako v nějaké pěkné tělocvičně:) a s kolika kg činkami nejvíc posiluješ?:) Na fotce vypadá, že musí být hodně těká:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dějuju za komentář :) fotky jsou z hotelové posilovny v Rakousku, kde jsem byla minulý víkend lyžovat. Normálně posiluju s 2,5kg - 4kg činkama

      Delete
    2. V rakousku muselo být určitě krásně:) . Máš nějaké zkušenosti s proteinem?:) Používáš nějaký? A jestli ano, jaký? :)

      Delete
    3. Proteinové doplňky moc nepoužívám. Ze sportovní výživy si kupuju proteinové tyčinky nebo L-karnitinové nápoje. Bílkoviny doplňuju ve formě masa, bílků, mandlí, tvarohu nebo sojového mléka.

      Delete
  2. nice, cute pants!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Great review!
    ^_^
    Do you want to follow eachother with?))
    http://fashionelenblog.blogspot.ru/

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...