23 May 2014

Teammates not Rivals - Nike family


Ahoj :) Dnes tu zase máme post ze sekce testování běžeckého oblečení z obchodu Nike Prague. Ještě k tomu přidávám článek od nejúspěšnější mladé sprinterky Chomutova, Terezy Fiskové, a její doporučení na tréninkového oblečení.

  1. Terka o atletice:
    Atletiku dělám už téměř 9 let. Jako malá jsem bývala hodně hyperaktivní dítě, pořád jsem všude pobíhala a tak dále. Nyní už nejsem tak akční, ale nejsem typ člověka co by dokázal sedět a nic nedělat. V atletice se zaměřuji hlavně na sprinty, od 60m po 300m dlouhé tratě. Patří tam i 400m, ale tu jsem ještě nikdy nezkoušela běžet na čas nebo do maximální rychlosti (docela tahle trať bolí). Můj největší úspěch za všechny ty roky je dvakrát 3.misto na MČR starších žákyň. Poprvé jsem si vybojovala bronzovou medajli v roce 2012 v hale na 60m s časem 7,76 ,což je i můj osobní rekord a po druhé jsem si doběhla pro bronz v roce 2013 na atletickem stadioně v Praze na Slavii na trati 150m s výkonem 19,44. Pokud bych tuto trať v tento den zaběhla s mým osobním rekordem 18,97, doběhla bych na 2.místě, to se ovšem nepodařilo. Moje sbírka medajlí obsahuje celkem 50, pro mě velice cenných kousků. A když se na ně podivám, tak si po každé uvědomím, jak moc tento sport miluju a jak moc mě baví. Také zapomenu na všechnu tu bolest při trénincích a stres na závodech. Doufám že u atletiky zůstanu co nejdéle to půjde.
  1. Terka o Nike:
    Oblečení Nike je součástí mého každodenního tréninkového života. Často mám problém, abych se v oblečení při sportu cítila pohodlně a uvolněně a zároveň, aby mi neplandalo. Např. některá trička mi jsou jsou větší přes tělo, ale menší přes ruce, jelikož mám širší ramena. U triček od značky Nike se mi toto staává málokdy, sedí mi skvěle a cítím se v nich pohodlně. Kraťasy? To je podobný problém. Kousky od jiných značek mi pokaždé při běhu padaly, ale tyto kraťasy (na obrázku) mi sedí lépe než perfektně, jsou opravdu skvělé pro jakýkoliv druh pohybu. Nejvíce lidí má problémy s botama. Chtějí, aby botasky měly pěkný vzhled, ale zároveň, aby byly příjemné a rychlé na běh. Já hledala takové boty dost dlouho a o Vánocích 2013 jsem přesně jedny takové našla pod stromečkem, jedná se o model Nike free 3.0. Jelikož tyto botasky používám jen při rozcvičce a volných úsecích (jinak trénuji v tretrách), tak mi přijdou jako ty nejpohodlnější boty, které jsem kdy obula. Jsou i velice zajímavé vzhledově a člověk si je může v pohodě vzít i do města k džínům, protože dobře vypadají. Nedoporučuji je na dlouhé běhy po silnici, přecejenom mají nižší podrážku, ale běh po špičkách je v nich dokonale přirozený.
Ano jsme ségry a ano, jsme totálně odlišné. Milujeme stejný sport a přesto se každá věnujeme jiné disciplíně. Tedy já trénuji vytrvalost od 1000m do 10.000m (někdy i 800m), zatímco Terka si na závodech zaběhne nanejvýš třístovku. Přesto jsou naše tréninky stejně náročné. Asi už jsme se narodily předurčené k našim disciplínám, sedne nám to i povahově. Ale i přes všechny ty rozdíly, které nedokážu spočítat, máme mnoho společného. Třeba oblíbenou značku Nike.

Já o nové běžecké kolekci:
Modrou barvu miluju, proto si oblíbila i novou běžeckou Nike kolekci. Kombinace tyrkysové, šedé a žluté je perfektní! Sportovní podprsenka s vesmírným motivem mě zaujala na první pohled, také ji je dostupná v jiných barevných kombinacích. Všechny kousky oblečení mají technologii Dri Fit - rychle odvádí vlhkost a materiál je dokonale pružný. Kraťasy Nike Pro Core mám už déle, a žádný letní trénink se bez nich neobejdu hlavně proto, že jako jedny z mála mají ohrnovací gumu v pase.

Za fotografie mockrát děkuji Kátě Kittlerové. Další její práce si můžete prohlédnout ZDE.

Díky obchodu Nike Prague (největšímu obchodu Nike ve střední Evropě) měl náš atletický tým TJ VTŽ Chomutov tuto skvělou možnost vyzkoušet jejich produkty. I nadále bude trvat naše spolupráce, tak se určitě těšte na plno dalších zajímavých článků a recenzí Nike oblečení. Pokud se vám oblečení této značky líbí, zajděte do jeji stóru v Praze na Příkopech.

Slovanský dům
Na Příkopě 859/22
Praha 1


Telefon: +420 221 451 181
Mobil: +420 606 058 802
info@nikeprague.cz

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...