27 June 2014

Freedom

 A je to tady. Okamžik, na který jsme všichi čekali už od září. Celých deset měsíců jsme se těšili na tento den, den svobody. Ne asi trošku přeháním, ale SVOBODA bylo to jedině, co se mi honilo hlavou po dopsání posledního testu. Najednou mě opustil stres a dá si dva měsíce pauzu. Dneska nemyslím na nic jiného, než co ještě dopíšu do svého seznamu "to do" na prázdniny. Už se skoro naplnil, ale vždycky se tam najde místo na nějakou neplánovanou super akci, ze které se každým rokem stává nejlepší zážitek léta. Další pátek mě a mé spoluvýtvarníky čeká vernisáž našich obrazů, kterou si také sami poprvé organizujeme. Od příštího týdne nastupuji brigádničit a hned poté další makačka na soustředění.. mimoto jsem se rozhodla, že tam začnu trénovat i atletickou disciplínu steeple chase (3000m s překážkami a vodním příkopem). Takže to by bylo na červen. Mezitím samozřejmě nějaká ta party nesmí chybět. V srpnu konečně dovolená u moře :3 horko, pláž, moře, bar,... a články pro vás of course :D Tento rok byl prostě super a ve škole jsem ho zakončila mou skromnou duši uspokojujícíma známkama. Tak teď už nezbývá nic jiného než si prostě užívat prázdnin.


TOP: Jennyfer
JEANS: Vero moda
WREATH: Claire's
BRACELET: Claire's

1 comment:

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...