22 June 2014

New challenges

Pokud jste už navštívili prodejnu Nike Prague, mohli jste si všimnout, že oblečení je rozdělené na fotbalové, běžecké a volnočasové (posilování, jóga atd..). Dnes vám představím mou oblíbenou běžeckou kolekci z jara 2014. Většinu věcí už jste viděliv předešlých článcích. 
Mimo to bych chěla kladně ohodnotit právě tyto běžecké boty Nike free run 4.0, ve kterých jsem včera odzávodila 3000m na dráze. Nechtěla jsem běžet v tretrách a freečka byly ideání náhrada díky jejich lehkosti a možnosti dobrého odrazu. Jinak uvažuji nad koupí nových treter na dlouhé tratě, teda pro mě vzdálenosti 1500-3000m. Máte nějaké typy? Ráda bych si přečetla vaše názory :)
Další důležitá otázka, už jste se přihlásili na We Run Prague 2014 ? Honem honem. 


 Závod We run Prague bych chtěla odběhnout co v nejlepším čase a zároveň si užít tu jedinečnou chvíli. Přihlásila jsem se s časem 45minut, tak snad to vyjde :) Na tento silniční závod bych chtěla vyzkoušet nové Nike Air Zoom Pegasus 31 a stále uvažuji o jejich koupi. Mají být rychlé a zároveň dobře tlumit dopady na tvrdý povrch.

Každý týden se snažím pokořovat své osobní rekordy ať už jde o čas na určitou vzdálenost nebo vzdálenost samotnou. Dneska jsem poprvé uběhla v kuse 16km v čase 1:22:57 a zároveň to byl můj nejrychlejší běh na 12 a 14km ve srovnání s předchozími. Už začínám plánovat, jak se překonat příště. Snad 3000m pod 12minut.. A co vaše výzvy a sny? 
Díky obchodu Nike Prague (největšímu obchodu Nike ve střední Evropě) měl náš atletický tým TJ VTŽ Chomutov tuto skvělou možnost vyzkoušet jejich produkty. I nadále bude trvat naše spolupráce, tak se určitě těšte na plno dalších zajímavých článků a recenzí Nike oblečení. Pokud se vám oblečení této značky líbí, zajděte do jeji stóru v Praze na Příkopech.

Slovanský dům
Na Příkopě 859/22
Praha 1


Telefon: +420 221 451 181
Mobil: +420 606 058 802
info@nikeprague.cz

3 comments:

  1. Pěkné botičky a slušný rekord v tom běhu! Obdivuji :). Značku NIKE miluju :).

    ReplyDelete
  2. Muzu se zeptat, jestli mas nebo jsi mela nejake sponzory co se tyce například sportovni vyzivy nebo obleceni? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sponzory bohužel nemám, ale zatím mě to ani nenapadlo :D jedině 20% sleva v Nike Prague za nafocení focení kolekce a ještě jsem si mohla nechat nike kraťásky z internetového obchodu, na které jsem dělala recenzi.

      Delete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...