07 June 2014

Protein oatmeal

 Dnes tu máme recept na další ovesnou snídani. Už mě začaly nudit obyčejné vločky spařené pouze vodou. Proteinová varianta bude vyhovovat hlavně sportovcům. Lehce se stráví a já tuto ovesnou bombu snídám před každým závodem. Kromě ovesných vloček jsem přidala chia semínka a vaječný bílek.

RECEPT:
50g ovesných vloček
1 vyšlehaný bílek
hrst kešu ořechů
lžička stevie na oslazení
chia gel (1 lžíce chia semínek : 10 lžic vody)
banán
arašídové máslo
cokoliv dalšího (já zvolila goji)

Ovesné vločky zalejeme vodou, přidáme kešu ořechy a dáme vařit cca 5min na mírném ohni. Když mají požadovanou konzistenci, přidáme stevii, chia gel a poté postupně vmícháváme vyšlehaný bílek. Necháme ještě chvilku dojít. Hotovou kaši doplníme nakrájenym banánem a lžící arašídového másla. Dobrou chuť :)

2 comments:

  1. Vypadá fantasticky, já to tedy s bílkovinami nepřeháním, ale určitě musela chutnat skvěle =)

    ReplyDelete
  2. No to vypadá přímo božsky ♥ miluji ovesné kaše na všechny způsoby a tento určitě také vyzkouším :) udělám si jí, než si půjdu ráno zaběhat, super :)

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...