03 July 2014

Rock and Romance

 Ani byste nevěřili, jak dlouho už tento post s tímto outfitem plánuji. Možná od doby, kdy jsem si poříla svou první tylovou sukni.. což bude tak dva roky. První co každého napadne je, s čím se dá vlastně kombinovat, aby se v ní dalo vyrazit do města nebo na party a prřitom nevypadat jako Miss Cotton candy. Popravdě mě ale docela láká si obléknout pořádně vrstvenou tylovku a alespoň na chvíli se vrátit do dětských let a nemyslet na nebezpečně rychle se blížící osmnácté narozeniny. Ikdyž v mých 18 opravdu ještě dospělá nebudu, to mi má povaha nedovolí.
Miluji kontrasty a napadlo mě světle růžovou sukni zkombinovat s černou motorkářskou bundou se zlatými cvočky. Pod to jedině jednoduché tričko v bílé, popřípadě černé barvě. Volba bot není moc omezená. Lodičky tělové nebo černé barvy jsou fajn, ale nemusíte se bát ani černých Conversek. Tak užívejte prázdniny a nebojte se trošku experimentovat. Já běžím nakoupit tunu různých odstínů tylu a pouštím se do vlastní výroby sladkých sukní :)


some of my favorite looks from WEHEARTIT.COM

1 comment:

  1. Parádní outfit. Moc se mi líbí kontrast romantické a něžné sukně vs. kožené bundy :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...