03 August 2014

Banana bread

Krásná to půlka prázdnin za námi a já ještě nestačila ani vyzkoušet všechny fitness recepty sepsané 1.7. Nedávno byl na řadě banánový chleba, po kterém jsem už několik měsíců toužila. No.. popravdě si moc dlouho slávy neužil, protože do pár hodin po upečení byl fuč. Hahá já věděla, že i celý zbytek rodiny donutim jíst zdravě :P
Po týdenním atletickém soustředění dnes byla konečně možnost vyměnit tretry a běžecké oblečení za růžovou sukni. Musim myslet na to, že jsem taky holka a tak nějak se tu snažím vézt pořád ještě blog o módě. Poslední dobou se mi teda spíš v myšlěnkách zjevují články o fitness, zdravém jídle, atletice atd., ale snad si najdu i nějaký čas na nafocení outfitu :) 
 RECEPT:
140g celozrnné mouky
140g rozemletých ovesných vloček
3 velké zralé banány
1-2 nastrouhané mrkve
1/2 - 1 nastrouhané jablko
2 vejce
1/2 sáčku prášku do pečiva
hrst vlašských ořechů
lžička skořice
150g bílého jogurtu
trochu vody
sladidlo dle chuti - já použila datlový sirup a med

Všechny ingredience smícháme dohromady a nalejeme do hlubší formy. Můžete ozdobit kolečky banánu, ořechy a nebo po upečení přidat ještě polevu:
Poleva:
nízkotučný sýr Philadelphia, tvaroh, citronová šťáva a stevia nebo med

Pečeme 30-40 minut na 200 stupňů


T-SHIRT: H&M
SKIRT: Mohito
BRACELET: Tally Weijl

14 comments:

  1. Si nádherná a ouftit je na 1*!! Veľmi jednoduchý a pritom úplne úžasný :) A recept možno vyskúšam, aj keď najradšej pečiem s čo najmenej surovinami, ale tento vyzerá neskutočne dobre!

    ReplyDelete
  2. tá sukňa je ozaj geniálna, aj celý outfit pôsobí príjemne :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. moc ti to sluší a ten chleba určitě upeču!! :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Skvělý outift :) to tričko je ze starší kolekce, nebo se ještě dá sehnat? :)

    ReplyDelete
  5. Děkuju :) kupovala jsem ho asi v dubnu, tak nevím.. Spíš už bude maximálně někde v odprodeji

    ReplyDelete
  6. Ten recept je dokonalý, hneď som si ho skopírovala a vytlačila, visí na chladničke a ja sa teším na pečenie a najmä ochutnanie, lebo vyzerá dokonalo. A navyše má byť fitness - yay, milujem to! A outfit je taktiež perfektný, hoci nemám nemám dobrú ruku na veci z H&Mka, top vyzerá super a k tej sukni je dokonalý, neskutočne sa mi to páči!:)

    ReplyDelete
  7. úžasný recept, nikdy mě nenapadlo udělat chleba takhle nasladko, hned jak bude čas, pustím se do toho :)
    jinak outfit nádherný a na fotkách ti to sluší :)

    ReplyDelete
  8. Ta sukně ti moc sluší :) A banánový chlebík taky chci někdy vyzkoušet, ale mám špatné zkušenosti s banány v buchtách :D

    ReplyDelete
  9. Ta sukně je skvělá! Mám tenhle typ ráda :) a ten chleba vypadá skvěle! Někdy ho zkusím :)) Díky!

    ReplyDelete
  10. Úžasný outfit :)) Moc ti to sluší :)

    www.sonastorova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  11. Ta první fotka mě okouzlila. Moc krásná kombinace barev a lemování halenky. Banana bread bych chtěla ochutnat, ale nějak se nemám k tomu abych si ho upekla sama :D

    ReplyDelete
  12. Looking great and nice recipe. Are you taking any superfood chocolate ? Your fitness is gorgeous. Thanks for sharing this recipe.

    ReplyDelete
  13. I love that skirt!
    xoxo
    Patinka

    www.patinkasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Budu muset vyzkoušet. Miluju banány :)

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...