02 August 2014

Live and enjoy it

            Za svůj téměř osmnáctiletý život se mi do paměti uložilo neskutečné množství skvělých zážitků.  Všechny nejsou vyryté jen v mé paměti, ale také v telefonu v podobě videí a fotek. Občas mi při jejich prohlížení bohužel dojde, že můj věrný přítel Iphone má možná i víc zážitků než já. Alespoň si teda nepamatuji, že bych na koncertě své oblíbené kapely slyšela jednu z nahraných písniček. Záhada? Ne! Vždyť jsem v tu chvíli soustředěně natáčela, abych si video s písničkou mohla pustit i později a úplně jsem zapomněla, že si mám užívat live koncert právě teď a tady. Vždyť zpěvák vystupuje jen pár metrů ode mě. Tímto jsem obětovala jeden zážitek jen pro to, abych si ho mohla později připomenout.
            Galerie mého telefonu ovšem obsahuje i akčnější a odvážnější videa. Myslím nezapomenutelný moment z jízdy na horské dráze. Pozdější pohled na obrazovku se ale určitě nedá porovnat s pohledem z právě rozjíždějícího se vagonku na nejvyšší vrchol dráhy v doprovodu pištějících hlasů nabitých adrenalinem. Sílu takového zážitku cítíte jenom v tu danou chvíli, kdy ho právě prožíváte, ale připomínat si ho můžete pořád dokola a dokola. Když prožijete něco zajímavého, všichni chtějí vidět fotky, jinak vám snad ani neuvěří. Nedávno jeden účastník pražského maratonu v rozhovoru prohlásil, že si zaběhl smrtelných čtyřicet dva kilometrů jen proto, aby o tom mohl napsat status na facebook a mít fotku s Keňanem Patrickem Makau. V tu chvíli mi to přišlo vtipné a velmi motivujicí. O týden později jsem si dala i já běžecký „čelenž“. Uběhnu patnáct kilometrů v kuse pod jednu hodinu a dvacet dva minut. Žádný problém po již několikrát zdolaných dvanácti kilometrech. Ale uznejte sami, patnáct už je skoro dvacet a obrázek uběhnuté trasy a takovým číslem vypadá mnohem lépe než předešlá dvanáctka.
            Zdoláváme ale všechny výzvy jen kvůli sobě a svým pocitům? Až se budu chystat na další adrenalinovou akci, nechám mobil i foťák doma. Chci si to užít hlavně já, ne mé okolí.
ff

2 comments:

  1. Ahoj,chtěla bych tě poprosit jestli by si nenapsala článek o atletice a jak to třeba probíhá na trénincích atd.Jestli ne tak se nezlob,jestli ano budu moc ráda.děkuju :)

    ReplyDelete
  2. Jééé Lars Kepler a komisař Joona Linna, tak to je pro mě závislost největší! :D...a tohle je určitě Hypnotizér že? :)....miluju ty knížky, už aby vyšla další :)

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...