18 September 2014

Im 18!!

 A je to tady. Wohooou sladký dětský život skončil a začínáme s další etapou toho dospěláckého. Už je to nějaký ten týden od mých narozenin a zatim jsem nějaké převratné změny nezaznamenala. A to jsem teda očekávala zázračné osvícení "jsi dospělá" = samozřejmě také hned o něco chytřejší, rychlejší a buhví co ještě.. Tak to teda ne. Můžu si dát klidně své oblíbené daiquiri a na hloupé otázky ohledně věku se jen pousmívat. Řidičák ale rozhodně stojí za řeč. Přece jsem ten studijní typ a na závěrečné testy se učím jako divá, mluvíme ale stále o autě, ne o biologii, že?
Od minuléh roku jsem měla i předsevzetí. Na některá jsem radši zapomněla a ten zbytek splnila, např 5km pod 22min a 3km za 12min - Yes! Tu pětku dokonce za 21:30min :3
Do dalších narozenin mám v plánu asi milion věcí.. Spartan race, 10km pod 45min, stáž v časopise ELLE, říkat něco alespoň 10min plynně francouzsky (už jsem skoro u pěti), dárcovství krve, namalovat spoustu obrazů a projít do maturitního ročníku na gymplu. Teď je to tu dáno písemně, černé na bílém. Nebudu se vymlouvat a za rok si hezky všechny tyto úkoly připomenu.

Právě jsem do dna vylila všechny své dospělé emoce a chci ještě napsat něco o oslavě. Oslavách. S rodinou jsem slavila v milovaném Sasazu a s přáteli ve Strikelandu. Díky moc všem zúčastněným, protože to byla jeden z nejlepších večerů/nocí v mém životě. 40 skvělých lidí a DJ, šampáňo, kokteily, čokoládové fondue, disco, bowling, show, spousta vyslovených i nevyslovených přání.


Sasazu

Ačkoli ChilliChocolate je v podstatě o módě (teda spíš bývávalo), často sem přidávám i recenze nejznámějších restaurací, které jsem navštívila. S rodinou jsme si za poslední roky oblíbili Sasazu v Praze.  Milujeme objevování nových věcí a chutí a právě Sasazu dokáže při každé návštěvě překvapit. 

Jídlo bylo tak skvělé, ale když jsem si četla menu, podle názvu bych nepoznala, co se za tím může ukrývat. Tajemství chuti je v kokosovém mléce, které se přidává do sósů. Něco mohlo připomínat sushi, ale i tak to bylo mnohem lepší než "klasické" sushi. Jako dezert doporučuji čokoládový fondant s vanilkovou zmrzlinou nebo kokosové tiramisu. Děkuji moc celému personálu ze Sasazu za možnost vyzkoušet řadu různých pokrmů filipínské a thajské kuchyně, kdy se po ochutnání ocitnete v nebi. 



8 comments:

  1. Jé tak to ti přeju všechno nejlepší:) krásné fotečky, ty růžičky jsou sladkýý:)

    ReplyDelete
  2. Such a great post!
    love it (: hapy bd

    xoxo
    http://www.photogenici.com

    ReplyDelete
  3. Happy birthday girl ;)
    http://mydailyfashiondose.blogspot.fr

    ReplyDelete
  4. Dodatečně krásné narozeniny. 18ctka je nejlepší, užívej. Fotky a kytice jsou nádherné =)

    ReplyDelete
  5. Trochu neskôr ale všetko najlepšie ! Tá tortička je neskutočná!! :)

    Basha

    ReplyDelete
  6. Super fotky, vše nejlepší a vítej v klubu dospělých!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...