11 September 2014

Run in Pink - Nike shorts

Přide mi, že poslední dobou se každý do jednoho rohodl začít pravidelně běhat, což je fajn. Ale. Většina z nás chce vypadat dobře i při sportu. Já tim vyjadřuji osobnost a je mi jedno, jestli je to outfit do školy nebo na trénink.
Nike splňuje vše, co od sportovní značky očekávám. No, ceny v oficiálním storu se nedrží zrovna moc nízko u podlahy, ale zato design produktů je perfektní. Asi popřemýšlím o napsání děkovného dopisu designerovi Nike oblečení, hihi. Když už jsem se zmínila o cenách, existuje mnoho internetových obchodů, kde seženete Nike produkty za přijatelnější ceny.

Dnes pro vás mám růžovou novinku. Kompresní nike pro kraťasy z Total-store, autorizovaném eshopu Nike. Už jsem měla možnost je vyzkoušet na včerejším tréninku a podle mě částečně zabraňují tuhnutí stehen při běhu, ale kdo ví, jestli se nejdená jen o placebo efekt.. Každopádně, tato střední délka může být pro někoho plusem i minusem. Super je, že zahřejou stehenní svaly, které při běhu využíváte nejvíce. Jsou z jemné látky s funkcí dri-fit, která pomáhá odvádět vlhkost. Zápory - žádné mě nenapadají, ale jde o to, co od těchto kraťasů očekáváte. Já si jen musela chvilku zvykat na "novou" délku, jinak mi ve všem vyhovují. A ta barva je dokonalá <3

Určitě stojí za to se podívat i na krátké nebo dlouhé legíny právě na již zmiňovaném eshopu. Doporučuji ho hlavně proto, že je velmi přehledný a spolehlivý. Najdete tam i ty nejnovější kolekce. Udělejte si radost a doplňte sportovní šatník o nějaký nový kousek za super cenu. I nám sportovcům to přece musí vždy ladit.

6 comments:

  1. Tie sú krásne!!! Nike má dizajnovo snáď najkrajšie športové veci podľa môjho názoru a tieto ti dokonale sadnú. Asi si urobím radosť na Vianoce, lebo sú fakt nádherné :)

    ReplyDelete
  2. V tých musí byť jedna radosť behať! Ja som si akurát včera kúpila dlhé legíny (neviem, či sa to nazýva legíny, ale jednoducho dlhé úzke priliehavé nohavice na beh) a veľmi sa z nich teším :) Pôvodne som pozerala Nike, ale tie ceny boli bohužiaľ vážne veľmi vysoké, tak som si nakoniec kúpila Adidas, tak dúfam, že budem spokojná :)

    ReplyDelete
  3. Sú úplne krásne !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Jůůů, přesně ty mám ... v několika proveeních. Taky běhám hlavně v těch kratších (jak jsi narážela na novou délku). Ale myslím, že pro spoustu holek, je tahle délka "zkousnutelnější". A pro ty, co nemají tak hubeňoučká stehna jako Ty, může být skvělá výhoda, že se při této délce neodřou. No nic, chtěla jsem se jenom přidat k tomu,že jsou fakt super! :) Ať to běhá!

    ReplyDelete
  5. Ty jsou perfektní =) Já mám od nike sportovní spodní prádlo a jsem velmi spokojená.

    ReplyDelete
  6. Ahoj :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY

    MAJ SA KRÁSNE :)
    Nika

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...