26 December 2014

Christmas presents

 Krásné svátky přeji. Jak si užíváte povánoční dny? Doufám, že všechen stres už je ten tam a všichni si užíváte pohádek, dárečků a vánočky k snídani hned po porci jedné ovesné. Najednou si začínám uvědomovat, že jsem letos ani neroztopila troubu a pustila se jen do pár druhů nepečeného cukroví. Ale stejně už mají všichni v tuto dobu sladkého pokrk a většina hříšníků se chystá nabombit stroje v posilovnách.. alespoň do konce ledna, jak to tak bývá, že? :D
Z dárků mám také obrovskou radost a pod stromečkem jsem našla všechna svá přání. Nejvíce jsem toužila po plavkách Triangl. Nakonec jsem zvolila růžovo černou kombinaci a ségra jedny mentolově zelené. Obrovskou radost mám také z Nike sport watch, které konečně nahradí mobil i hodinky se stopkama. Měří aktuální rychlost, kilometry, čas atd. Beru je hned na první závody, které mě čekají už za týden, tak se potom nadšení běžci budou moci těšit na recenzi. Naprosto nečekaný dárek, který mě paralyzoval, rozbrečel radostí a dokonce i na podezřele dlouho umlčel byl Iphone 6 gold. Neměla jsem skoro ani páru o tom, jak vlastně vypadá a najednou tu byl přede mnou, v krabičce, v krabičce se sobama, nebyl to sen. Děkuju.
A které dárečky udělaly největší radost vám? Pochlubte se do komentářů :)

Victoria's Secret PINK jacket
lovely Triagl swimwear
sister's Triangl swimwear
Nike tshirts and Sportwatch
knížka Doplavat domů od Deborah Levy
Happy plugs and Iphone 6 gold


9 comments:

  1. Very nice! :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cos dala rodičům ty? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Namalovala jsem obraz olejovýma barvama a nechala ho zarámovat, A3 kalendáře s fotkama z celého roku mě a mé ségry, toto i pro babičky. Kosmetiku do sprchy, parfémované tělové mléko a 3D obrazy, které ukážu v některém dalším článku :)

      Delete
  3. Nikčo jak dlouho už jíš zdravě a zajímáš se o fitness a zdravý životní styl? :) A jak tě to vůbec napadlo? Miluju tvůj blog, skvělé fotky a parádní články :) vždycky nedočkavě čekám kdy vyjde další :D Jsi mým vzorem co se týče, no, skoro všeho :) Užívej si svátky a šťastný Nový rok! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :) takový komentář vždycky potěší. Tak o fitness a zdravou stravu se zajímám od té doby, co jsem začala běhat a dělat atletiku, tj asi před dvěma lety. V patnácti letech jsem zkoušela i nějaké nesmyslné diety a rapidně zhubla na váze, ztratila chuť do života a akorát řešila jídlo. Teď mám takový obrovský výdej energie, že můžu jíst prakticky cokoliv, ale na druhou stranu čím víc "clean" jím, tím se mi lépe trénuje a je to znát i na výsledcích. Proto si jen dávám pozor, abych měla dost bílkovin a vitaminů, ale také niky neodmítnu čokoládu :3 Také mě baví experimentovat v pečení a zkouším hlavně zdravé recepty, kdy se snažím nahrazovat bílou mouku a cukr. Musim dokonce přiznat, že na pohybu jsem závislá a bez sportu už si nedokážu představit ani dva dny :D

      Delete
  4. Plavky a mikinu ste objednávali alebo priamo z Ameriky? :) inak krásny blog :)

    http://vikibatalik.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plavky jsou přímo z oficiálních internetových stránek Trianglu z USA a mikča z kamenného obchodu VS v Londýně :)

      Delete
  5. To jsou nádherné dárky:)!
    Můžu se tě zeptat jak často teďka trénuješ, a jak dlouho?:) A nepřidáš na blog někdy třeba ukázku tvého dne včetně jídelníčku a pohybu?:) Bylo by to skvělé! Šťastný Nový rok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po celý rok trénuji 5x-6x týdně a o soustředění, které máme třikrát do roka trénujeme 2x-3x denně :)
      Pokusím se v nejbližších týdnech napsat článek o jídelníčku a trénincích :)) děkuju a tobě také přeju krásný nový rok

      Delete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...