25 January 2015

Beetroot-banana chocolate bread

Co takhle nějaký pořádný čokoládový dezert, který si dáte s chutí, ale zato bez výčitek jako porci zeleniny? Hmm.. zeleninový koláč? 


350g uvařené červené řepy
2-3 zralé banán
30g kakaa
2 vajíčka
1 bílek
půl lžičky prášku do pečiva
30g pohankové mouky nebo ovesných vloček
sladidlo dle chuti (agáve sirup, javorový sirup, stevia,..)
- Všechny ingredience rozmixovat, nalít do formy a péct 45min na 180 stupňů.

POLEVA:
3 polévkové lžíce rozehřátého kokosového oleje
6 polévkové lžíce kakaa
1-2 lžíce agave nebo javorového sirupu
voda podle potřeby


9 comments:

  1. Koláčik vyzerá úplne skvelo 😊 Milujem čokoládu a všetko s ňou spojené. Je takmer 2 ráno, učím sa na skúšku a všemožne sa tomu vyhýbam. Zablúdila som na tvoj blog a ani si nevieš predstaviť ako by mi teraz takýto koláčik padol vhod :)

    ReplyDelete
  2. Vypadá to nádherně, jen by mě zajímalo - je ta řepa hodně cítit? Jendou jsem totiž ochutnala od kamarádky brownies z řepy a nějak mi to nešmakovalo, protože to chutnalo...no jako řepa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trochu cítit je, ale řepa je sama o sobě sladká, proto tam nijak nevadí. Banán jsem přidala pro to, aby přebil chuť řepy a funguje to :) poleva ještě víc zvýrazní čokoládovou vůni a kdybych o řepě předem nevěděla, možná bych to ani nepoznala. Můžeš jí tam dát klidně míň a nebo přidat víc banánů.

      Delete
  3. Olá meus amigos, como é maravilhoso encontrar sites com este seu. Parabéns pelo belo trabalho, já estou seguindo.
    Aproveitando a oportunidade gostaria de compartilhar com você nosso
    blog. Ficaremos felizes por vossa visita e mais ainda se seguir-nos.

    AGUARDAMOS SUA VISITA

    Atenciosamente

    Josiel Dias
    http://josiel-dias.blogspot.com
    Rio de Janeiro

    ReplyDelete
  4. That looks so yummy! I love everything with chocolate in it :)

    xx
    www.verzali.com

    ReplyDelete
  5. na tento recept som natrafiť nemala -_- hneď zajtra pečiem!! :D

    ReplyDelete
  6. Mňáám, dala by som si :) v akej veľkej forme si ho piekla ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám jednu formu původně na terinu, ve které peču všechny banánové chleby :D ale je velká asi 10x25-30cm

      Delete
  7. To mi dost připomíná brownies, ale tohle vypadá o moc líp! :-)

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...