01 January 2015

PF 2015

 Hned první den v novém krásném roce vám chci popřát mnoho úspěchů a aby se tento rok stal vaším šťastným a splnili jste si všechna přání, vysněné cíle a předsevzetí. Jak se říká jak na Nový rok.. tak mě ani dnes nemine trénink, na který se od rána fyzicky i psychycky připravuji. Po probdělé noci jsem si hned uvařila jáhlovou kaši ke snídani. Ovesná už mi pomalu leze krkem a po šokujícím zjištění, že nemám burákové, jsem ho šikovně nahradila čokoládovým pudinkem, který jsem vařila v čokoládovém Alpro mléce a osladila třtinovým cukrem. Navrch jedno khaki a honem přebýt chuť a myšlenky na včerejší chlebíčky a kýbl mojita. Nový balíček s kýblem kilového kešu másla a kýblem mandlového už je naštěstí na cestě někde v hlubinách poštovních zásilek, muhehe.
Pro mě byl minuký rok plný změn, překvapení, cestování, úspěchů i neúspěchů, vrcholů i samého dna, oravdového přátelství a lásky. A také hodně naběhaných kilometrů :D
Jaké máte cíle na další rok vy?

 JACKET: Bogner
GLOVES: Zara
SHOES: Calvin Klein
HANDBAG: Michael Kors
EARRINGS: Claire's


7 comments:

  1. Nikol, tá kaša vyzerá úplne fantasticky!! Na ten puding som už neraz pozerala v obchode ale zatiaľ som ho nevyskúšala. Na fotkách ti to veľmi pristane a prajem Ti strašne veľa úspechov do Nového roka, aby sa ti v ňom splnili všetky sny ktoré si praješ! :)

    ReplyDelete
  2. Sluší ti to :-) a ta snídaně vypadá dobře! mnam..

    ReplyDelete
  3. Krásný fotka a ta snídaně musela bejt výborná!
    Jakub Janata fashion blog

    ReplyDelete
  4. Strašně ti to na fotkách sluší! :) jsem zvědavá jestli já se někdy dočkám situace, že mi ovesná poleze krkem :D nemít arašídové máslo? to by byla moje smrt! :D

    ReplyDelete
  5. Nikčo nechceš někdy napsat článek MY LIFE anebo něco podobného? :) Jsi hrozně inspirativní člověk, jsi prostě skvělá :D A myslím (vím,) že bych to neocenila jen já :D Anebo třeba jaké máš plány do budoucna? :) Moc děkuji za krásné fotky a skvělý blog, inspirovala jsi mě abych si ho také založila :D I když zatím jen začínám a nemám moc zkušeností :) Přeju hodně štěstí a úspěchů do roku 2015 :)!

    ReplyDelete
  6. moc ti to na fotkách sluší, přeji ti splnění všech cílů a úspěšný rok :) dostala jsem teď hroznou chuť na ten čoko dezert :D

    ReplyDelete
  7. Mňam, tá kaša vyzerá chutne :) na fotkách ti to sluší! :)

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...