07 February 2015

Nike Sportwatch

 Dříve jsem stejně jako většina běžců běhala s mobilem na ruce. Mělo to výhody - poslouchání hudby, přesná GPS, možnost focení.. ale bohužel to rušilo při tréninku, když se mi někdo pokoušel dovolat. Také šňůra od sluchátek se mi všude motala a zátěž v podobě iphonu 4S (ne zrovna nejlehčí model) nebyla moc příjemná.
Čím častěji jsem běhala a závodila, tím více jsem se znažila najít nějakou náhradní vychytávku, která mi dá kontrolu nad uběhnutou vzdáleností, aktuální i průměrnou rychlostí, umožňovala by změření času a jako třešničku na dortu i změřila převýšení. Na stránkách Nike jsem narazila na tyto Nike+ Sportwatch GPS. Změří vše co potřebuji a můžu s nima i závodit.

PLUSY: Jak už jsem zmiňovala, hodinky jsou pomocí GPS schopné změřit všechny pro mě důležité údaje. Nejsou ani těžké, takže nevadí při závodě. Při nastavení si můžete zvolit 2 údaje, které chcete při každém běhu vidět na displayi, např aktuální rychlost a kilometry nebo třeba čas a kilometry. Baterka vydrží až 8 hodin a nabíjí se jednoduše pomocí kabelu nebo USB v počátači. Všechna data se ukládají a po připojení k internetu synchronizují s aplikací Nike+.

MINUSY: Na tenčí ruce se mohou zdát trochu masivně, ale cokoliv lepší než mobil. Občas jim trvá i dvě minuty než najdou GPS signál, ale potom už je to vpohodě a fungují celou dobu běhu. Vždycky mi všechny trasy měřily opravdu přesně, jen na oválu atletického stadionu mi to chybně snímá délku úseků. Nike Sportwatch nejsou voděodolné, takže si je nemůžu vzít na spartan race, kde se závodníci válí v bahně. Jinak to není žádnou překážkou, v tropickém lijáku stejně neběhám :D


No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...