12 March 2015

Black is my happy colour

 Krásný čtvrteční večer všem. Po dlouhé době zase s outfitem aka jaro si z nás pořád střílí. Nebudu tu nalhávat, že jsem jen v kožené bundičce omdlévala vedrem. V listopadu, když teploměr ukazoval méně než 8 stupňů, jsem neopustila barák bez rukavic a čepice. Zato dneska, jak trpcící absťákem po slunci, si neobléku ani pořádnou bundu. Vždyť je už skoro jaro, ne?
Vypadá to, že o víkendu místo Matějské vyrazíme do kina na Ghoul. Minulý týden jsem se v Praze zamilovala do restaurace Yam Yam Espress. Od teď bych tam nejradši chodila na jídlo každý týden. Milovníci thajského jídla budou nadšení. Pozor, hrozí tu riziko závisloti, protože já na jejich Padthai nudle a božskou limonádu vzpomínala ještě dlouho poté a v sobotu mě tam mají zase.
Kromě toho, že si dám jeden den voraz od všeho učení a tréninků, snad dospím těch asi 20hodin, co jsem za posletní týdny v deficitu. Tenhle rok rok to asi přeháním se všema aktivitama. Na systém každodenního učení už jsem si zvykla v prváku, trénink 5x-6x týdně také není žádná novinka a hlavně nic, co by se nedalo zvládnout, ale přijde mi, že se od nového roku den zkrátil o minimálně 4 hodiny, nebo mi ten čas někdo po nocích krade.. Dvakrát týdně mi budík zvoní už v 5:30 (sakra, pořád nevěřim, že jsem ze svojí vlastní vůle opravdu zmáčkla pětku místo šestky) a já utíkám trénovat ještě před odjezdem do školy. Doslova utíkám. Většinou 6km /30min. Pak začne zvonit další budík v 6hod a já si uvědomim ten nenahraditělně krásný pocit, že už mám odtrénováno a jsem plná energie (což mě nečekaně přejde hned v 9 večer). Odpoledne už "jen" crossfit nebo posilovna. Proč to dělám? jednoduše pro platonický pocit, že po škole mám o povinnost méně a protože je to prostě fajn.
Takže takové dneší chytré rady: Zajdi někdy do YamYam, běhej ráno a uvědom si, že ještě nenastal čas odložit zimní bundu. Pa

 JACKET: Reserved
JEANS: Zara
SHOES: Bershka
PLUGS: Happy Plugs
T-SHIRT: Mohito
WATCH: Michael Kors
BAG: Prada

Classic Pad Thai s kuřecím a malinová limonáda
Zelené palačinky s kokosovou nápní

http://yamyam.cz/


5 comments:

  1. Vždy sa hrozne teším na tvoje články ;) a veľmi sa mi páči bundička :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem moc ráda, tvůj komentář made my day :*

      Delete
  2. Great outfit!)
    www.elationofcreation.com
    Love Alena

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...