11 April 2015

Hair care and fav perfumes


Šokující článek bez zmínky o receptu, outfitu nebo sportu.. 
Také milujete pocit, přijít domu po brutálním tréniniku, sprcha, šampón ve vlasech, tělové mléko a nakonec ta nejsladší vůně? Přináším pár tipů mých nejoblíbenějších produktů, které mě ani po pár letech neomrzely.

1) Péče na vlasy z řady SP od značky Wella. Nejkrásnější vůně, která provoní vlasy až na dva dny. Šampón nevysušuje a nezacuchává. Maska se doporučuje nechat 5min působit, ale já ji nanášim jako kondicionér jen do délek vlasů a po minutce smyju. Nakonec po fénování do konečků vetřu olejíček, který dodá saténový vzhled. Výrobky obsahují keratin posilující vlasy do hloubky.

2) Absolutně mě nebaví krémování. Ještě k tomu každý den. Po objevení tohoto mléka od značky Balea už to naštěstí není nutné. Nejen, že krásně voní (jinak bych ho ani nekupovala), ale hlavně je opravdu mastý, takže stačí použít jednout za 3 dny. Nevýhodou může být dlouhé vstřebávání do kůže, ale účinek stojí zato.

3) Srdeční záležitost. Parfémované mléko od Gucci neseženete jen tak v drogerii, ale pouze parfumeriích. Příjemný závan vůně vyrdží až do dalšího sprchování. Kromě vysoké ceny nemůžu tomuhle produktu nic vytknout, miluju ho.

4) Každodenní nutnost. Ráno i večer vyčistit pleť micelárkou. Vyzkoušela jsem už několik typů a značek, ale tahle od Garnieru mi přijde nejlepší v poměru cena - účinek. Po každém odlíčení nanesu na obličej vatovým tamponkem pro dokonalé odstranění nečistot. Nikdy mi z téhle plěťové vody neslzely oči ani jsem neměla pocit přesušené pleti.

5) Konečně přichází na řadu voňavé trio. Parfémy, které si mě získaly snad už napořád. Beyoncé Heat Rush - sladká broskvovo květinová vůně. Versace Bright Crystal - intenzivní svěží, pro jakoukoliv příležitost. Chloé - luxusní a sladká. V nepodlední řadě má sbírka Victoria's Secret ovocných a vanilkovách vůní a tělových krémů.

3 comments:

  1. Parfum Versace mám doma a je fakt super :) Používam aj tú istú micelárku a nedám na ňu dopustiť. Ostatné veci vyzerajú tiež skvelo. ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Ahoj Nikčo, taky bych chtěla více pečovat o vlasy, ale jsem hrozný barbar :-D dneska jsem po roce byla u kadeřnice a masku, nebo nějaký olejíček dám do vlasů jednou za čas. Musím se polepšit! Jinak bych chtěla zkusit vůně VS, kde kupuješ nebo objednáváš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj :) všechny VS produkty kupuji většinou na letišti, nebo je mám z Londýna, kde je největší Victoria's secret obchod v Evropě. Myslím, že teď už se dají sehnat i na internetu a levněji :)) určitě je ale vyzkoušej. Vůně z krémů a sprejů vydrží i celý den

      Delete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...