22 June 2015

Stay classy in black overal

 Krásné ráno! Po tak dlouhé době plné článků o běhání jsem se rozhodla zout své Nikes a ukázat také svou druhou, stylovější stránku. Z mých prvních jarních/letních nákupů v Mohito Fashions jsem si neodnesla jen jeden kousek, jako je tento jednoduchý overal. Lákalo mě si ho jen vyzkoušet, ale propadla jsem pohodlnosti a jednoduchosti, na léto ideál!! Dá se kombinovat téměř se vším a je to takový univerzání kousek do města i na party. V mém případě jsem ho doplnila červenými lodičkami a výraznou rtěnkou. Také mi bude dělat společnost ve Španělsku, kde od pátku strávím celé dva měsíce prázdnin. Práce animátorky v krásném hotelu přímo u pláže už čeká a sen se začíná stávat skutečností. Užijte si zbytek týdne a přeji všem svým zlatým čtenářům užité prázniny do poslední minutky.


 OVERAL: Mojito Fashion
HEELS: CCC
WATCH: Michael Kors
CLUTCH: ELLE magazine
LIPSTICK: Topshop

4 comments:

  1. Super overal mám podobný :-)) Budeš písať články aj zo Španielska? animátorku som vždy chcela skúsiť:-))

    ReplyDelete
  2. jednoduché, ale pekné :) topánky to dokonale oživia
    Jane´s World

    ReplyDelete
  3. Nádhera. Botičky jsou opravdu nádhernou tresnickou outfitu :)

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...