06 June 2015

Stylish sportsman


Dnes zdravím také své mužské čtenáře. Možná si ještě pamatujete na článek "Móda očima kluka" od Romči Sukdoláka. Po dlouhé době mi další skvělý kamarád a hlavně vynikající atlet, Kuba Sýkora, svým článkem pro můj blog dokázal, že sundáním běžeckých bot pokračuje běh za módními trendy.
Kromě úpěchů v atletice a lásky k módě je Kuba známý také pro své nadšení k fotografování. Jeho album si můžete prohlédnout na FACEBOOKU nebo Kubu sledovat přímo na INSTAGRAMU / @sykorajakub





"Každý z nás se narodil jako hezké a roztomilé děťátko. Růstem, jsme se ale začali vyvíjet a získávat nové rysy (se kterými nemusíme být zrovna spokojení). Do této skupiny jsem patřil i já. Na základní škole mi narostly vlasy a v kombinaci s mým dosud kulatým obličejem to byla pro oči smrtící kombinace. Díkybohu, už je to za mnou.

Ale jak jsem se vlastně dostal z tohoto stavu zoufalství, kdy jsem se občas styděl i vyjít mezi lidi? Změnou společnosti. Konkrétně změnou školy. Když jsem se dostal mezi lidi, mezi kterými jsem ve svých plandavých kalhotách a o dvě velikosti větším tričku vynikal na míle daleko. A tak jsem se rozhodl s tím něco udělat.

Začalo to tím, že jsem vyházel všechny věci mimo mojí velikost. Následovali věci s potiskem draků, pekelných stvoření a barevných kalhot. Dále věci, které se mi prostě přestali najednou líbit. Výsledek? Ve skříni mi zůstala zimní bunda (i když u té jsem měl také nutkání), ponožky, spodní prádlo, dva svetry a jedny modré džíny. Na druhou stranu, mohlo být hůř.

Postupně jsem začal vybavovat svoji skříň. Paleta barev se snížila. Úplně jsem vynechal oranžovou, růžovou a svítivé oblečení vystřídali pastelové barvy. V životě jsem neměl dohromady tolik oblečení, jako mám teď kusů košilí. Od košil s krátkým rukávem přes riflovou až ke košilím s potiskem racků.
K tomu všemu patří i serepetičky okolo, jako jsou kravaty, motýlky, brýle, hodinky apod. Na tom ale stále pracuji.

Díky mým kamarádům, kteří na tom s módou byli (a jsou) o dva kroky napřed se do obchodů každý měsíc podívám tolikrát, co jsem se dříve nepodíval ani za rok. Buď chytit inspiraci, nebo si pobrečet nad svou prázdnou peněženkou. A proto, často vběhnu od sekáčů (mám se za to stydět?). Občas se tam najdou skvělé kousky, za které by se nemusel stydět ani Adam Gallagher. I když ten ho už pravděpodobně má, akorát je to buď Armani nebo Burberry. "




No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...