04 June 2015

Zero calories

Léto se blíží a jakoby se rozrthl pytel s myšlenkama na shazování, ještě snad povánočních kil.. Vidím to všude kolem sebe. Už nikdo na instagramu netaguje heslem "bulking". Jsem ráda, že mě se to netýká a nemusím řešit precizní rýsovací pravidla, protože jediný objem, který jsem v zimě jela, bylo maximálně co největší počet km běhu :D Váhu si udržuji přes celý rok stejnou a teď nadešel čas jen krásně pozvolna vše doladit. Nebudu tu strašit s blížícími se grilovačkami a oslavamai, ale už se fakt těšim. Alespoň se to snažím kompenzovat clean stravou během týdne a o víkendech se zaslouženě těšit na cheaty. Můj plán by skvěle fungoval, kdybych nebyla takový milovník sladkého. Naštěstí díky ochucovadlům s nula kaloriemi je možné i nemožné. Největší problém mých letních břišáků byl kompletně solved díky syrupům z internetového obchodu Nutrinoidshop a jejich extra rychlé dodávce. Každý chutná uplně jinak a já se vám touto recenzí alespoň pokusím usnadnit rozhodování, kterou příchuť zvolit. 


The Protein Works zero syrup s příchutí Choc Fudge je naprosto luxusní. Žádná chemická pachuť. V kombinaci s tvarohem chutná doslova jako čokoládový termix. U mně chuťově číslo jedna a musim přiznat, že za dva týdny zmizela více než polovina.
My protein zero syrup mám s příchutí maple. Cena i konzistence stejná jako TPW, ale ta příchuť mi nějak nesedí.. připomíná mi spíše karamel, který zrovna nemusim. V těchto dvou značkách tedy nevidím rozdíl, záleží právě na příchuti. Mám velký zálusk na butterscotch, kterou všichni chválí a objednávají po kilech.

My Protein flavdrops s příchutí white chocolate byly také super volba. Stačí opravdu pár kapiček a ochutí cokoliv. Skvělé do tvarohu, na pečení místo sladidla nebo třeba k ochucení proteinu. Plánuji ještě přikoupit příchť vanilla a peanut butter.

Walden Farms, naši staří známí.. Ten jahodový a karamelový sirup  už nechci ani vidět. Chemie cítit už od pohledu a s jahodama to nemá nic společného. To samé pancake syrup. Naopak novinka sweet cream je naprostá bomba. Jediný důvod, proč dávám WF ještě naději. Chutná jako salko a hodí se jak do ovesné kaše, tak do kávy místo cukru a mléka. Čokoládovému sirupu také dávám palec nahoru. 


No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...