02 August 2015

Roquetas Photo diary

Půlka prázdnin (v mém případě summer job) za námi a přijde mi to jako před týdnem, co jsem nasedla do letadla směr Španělsko a vydala se na dva měsíce pracovat jako hotelová animátorka. 
Na léto 2015 jsem měla už před půl rokem jasné plány. Nějaká ta brigáda, spousta naběhaných kilometrů po pláži při východu slunce a hlavně si zpracovat většinu maturitních otázek. No tak moc přesně podle plánu to nevyšlo, zato jsem si jistá, že je toto je nejlepší léto! Se sangriou na pláži, v zemi, kde party začínají v hodinu, kdy u nás končí. Domů se odchází za svítání s pocitem, že někdy před dávnou dobou mi v tuhle hodinu zvonil budík do školy. 
Má práce obsahuje dobádění s dětma na tobogánech a vymýšlení zábavného programu na celý týden. Běžecké tréninky stu není problém splnit až ve 12 v noci, pokud končim až po desáté večer. Ulice jsou totiž ještě v plném proudu. Občas se ale i taková práce snů promění v obrovský psychický a fyzický nátlak, ale pak to spraví dlouhá večeře výborných tapas s přáteli.



Jednou do týdne je naprostá nutnost strávit náš day off na pláži.

Bez tréninků by to dva měsíce nešlo. Trochu jsem omezila běh (na 3-4x týdně) a přidala zvědání železa v posilovně.
Makra se dají dodžovat i v all inclusive hotelu. První dojmy a týdny byly spíše poznávací a ochutnávací. Poté jsem začala ztrácet chuť na těžká a teplá jídla a také se to trochu projevilo na váze, teda spíš najednou volných kalhotech. V tom horku se hold vydá více energie a je potřeba to doplnit. Takže nálož těstovin se skořicí a cukrem a k tomu hovězí se zeleninou.

Nepropásněte také novou motivační soutěž na Instagramu @nikola_fiskova


6 comments:

  1. nádherný článok :) sama premýšľam nad tým, že budúce leto by som niekam šla ako animátorka ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Super článok, ja mam tie isté plávky lae v oranžovej farbe :D

    ReplyDelete
  3. Ahoj, mho by som sa prosím opýtať ako si si zohnala taký summer job? cez nejakú agentúru? vopred ďakujem a užívaj si :D!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem tu přes cestovní kancelář firo :) sháněla jsem se o tuto práci už před pul rokem. Posílají animárotky do dětského klubu do různých zemí

      Delete
  4. Páni to uzasny :) !
    Moc ti to slusi :), a jídlu samozrejmne taky :D !
    Muzu se te zeptat jestli chodis behat rano nalacno,ja v tomhle vedru skoro porad, a nejsem si jista jestli to je spravne nevo spatne :) ?

    ReplyDelete
  5. Ráno vstanu v 8 a do 20minut hned vyběhnu. Předtím se trochu napiju a snim půlku banánu. Uplně nalačno se mi nechce, když mám docela náročné tréninky, které bych s prázdným žaludkem asi nezvládla :D Ale take jsem si už po pár týdnech zvykla, že více večeřim, hlavně sacharidy, aby na ráno byla energie :))

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...