24 October 2015

Recenze - proteinové doplňky


Článek o proteinových doplňcích, nejlepších e-shopech a doporučení oblíbených sportovních mňaminek, totálně "nezbytných" ke splnění jakéhokoliv sportovního výkonu jsem plánovala už déle, protože je tohle téma je prostě povinnost každé lifestyle blogerky, že?


OŘECHOVÁ MÁSLA
Jsem závislák. Kilový kýbl mi vydrží měsíc. Osobně dávám přednost variantě smooth před crunchy, protože mám ráda, když je máslo tekutější. Vyzkoušené mám příchutě almond, peanut, cashew i supernut butter od značky My Protein a The Protein Works. Ve značkách žádný rozdíl neni, pak jen záleží, které oříšky máte nejraději. U mě vede cashew s lehce nasládlou vůní a novinka suprnut, kde nemusíte dělat kompromisy, protože v kýblíku je mix ze všech oříšků.
Další novinka je značka Nuts'n more. Konzistence tužší a příchuť white chocolate v mandlovém másle mi moc nejela. Kdo miluje bílou čokoládu, bude milovat i tohle máslo, ale sladké je až až.


TYČINKY
1. Questbar - Asi nejslavnější proteinové tyčinky ze všech. Tuhé, sladké a drahé. Ale stejně si je objednávám, zkouším každou příchuť. Pokaždé si dám jednu Questku jako odměnu po závodech. Upřímně, v syrovém stavu zas tak geniální nejsou, ale stačí 20s v mikrovlnce, zapéct jako proteinballs v troubě, nebo přidat do těsta na muffiny a zázrak je na světě talíři. Oblíbenou příchuť si každý musí zvolit podle sebe.
Má závislost od Quest Nutrition jsou Peanutbutter cups. Trochu se lepí na zuby, ale ani náznak po chemické pachuti, jen luxusní arašídovo oříšková vůně.

2. My Bar Zero od My Protein je podle výživových hodnot nejvíce "clean" a neobsahuje žádné sachry kromě vlákniny. Také ideální do mikrovlnky, ale narozdíl od Questek nejsou tak tuhé a sladké. Doporučuji příchuť Vanilla-Almond (šedý obal) a Chocolate.

3. Raw energy a Raw protein tyčky od Bambus natural energy tu určitě nesmí chybět. Obsahují sice více cukru, ale jsou vyrobené jen z přírodních ingrediencí. Ideální předtréninkové nebo předzávodní jídlo.


PROTEINOVÉ KAŠEProtein mash od Prom-in je pro mě taková poslední záchrana. Když nemám čas na vaření a přitom potřebuji rychle sníst něco lehce stravitelného a hoooodně výživného, tahle směs je ideální. Hodí se jako předtréninkové i potréninkové jídlo. Příchuť Chocolate-Coconut je pro mě až moc sladká, proto kaši míchám půl na půl s obyč ovesnými vločkami. Zato Apple-Cinnamon je luxusní. Jako byste právě jedli jablečný koláček.


Všechny výživové doplňky objednávám na nutrinoid.cz a aktin.cz

2 comments:

  1. Omnomnomnom ! Kešu máslo miluju,ale teď už delám jedině domácí :D ! A ty nový raw tyčinky s proteinem jsou taky pecka :D !


    runeatandtravel.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...