20 December 2015

PB jelly raw cups


Základ každého nepečeného cukroví tvoří oříšky, kokos, arašídy nebo jiné dobroty, které neovladatělně ujídám pokaždé, když je moje oko zaregistruje. Dnešní recept je hlavně o slavné kombinaci burákového másla a džemu. Domácí máslíčko a můj výmysl chia verze džemu je parádní. Když jsem poprvé, asi před devíti lety byla se školou v Anglii, naprosto jsem nechápala, jak můžou být Angličané schopni zkombinovat tyto dvě věci a až později mi spadla do klína moudrá odpověď, že je to geniální a já z toho vymyslim zdravý recept.

ZÁKLAD
- 150g kešu
- 150g loupaných arašídů
- 200g datlí
- 2 lžíce kakaa
- med podle chuti
Arašídy, kešu a datle namočíme do vody na minimálně 3 hod. Odlijeme vodu a rozmixujeme se zbytkem ingrediencí. Formujeme tvar malých mističek a dáme ztuhnout do lednice.

JELLY
- 4 lžíce chia semínek
- 200-300g mraženého lesního ovoce
- sladislo dle chuti
Mražené ovoce necháme povolit a rozmixujeme. Přidáme chia a sladidlo a necháme nejlépe do druhého dne nabobtnat v lednici.

Poté plníme mističky chia džemem a doprostřed dáváme burákové máslíčko. Skladujeme v chladu, nejlépe v mrazáku a vyndáme až 10min před servírovánín.


2 comments:

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...